آزادگان اسطوره‌های پایمردی‌ و ازخودگذشتگی هستند
کد خبر: 4017105
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳

آزادگان اسطوره‌های پایمردی‌ و ازخودگذشتگی هستند

نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی، گفت: آزادگان اسطوره‌های پایمردی‌اند که با از خودگذشتگی برای دفاع از عزت میهن اسلامی اندوه و رنج دوری از وطن را صبورانه تحمل کردند.

دیدار با آزادگانبه گزارش ایکنا از اردبیل، عباس جهانگیرزاده، نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی، هشتم آذرماه، در دیدار با آزادگان سرافراز  «میرزاعلی آذری‌نیا» و «رسول بیدار» در پارس‌آباد، اظهار کرد: آزادگان اسطوره‌های پایمردی‌اند که با از خودگذشتگی برای دفاع از عزت میهن اسلامی اندوه و رنج دوری از وطن را صبورانه تحمل کردند.

وی بیان کرد: جانبازان و آزادگان الگوهای اقتدار و عزت ایران اسلامی هستند که در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش اساسی ایفا کرده‌اند که نیاز است الگوسازی از این شخصیت‌ها در جامعه مورد توجه واقع شود.

نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی، گفت: جانبازان و ایثارگران قهرمانان و نماد ایثار و شجاعت و خانواده‌های آنان برقهرمانان و الگوهای صبر و مقاومت هستند که بایستی قدردان تلاش‌ها و زحمات کشیده شده آنان باشیم.

جهانگیرزاده تصریح کرد:  73 آزاده سرافراز در شهرستان پارس‌آباد زندگی می‌کنند که در طول دوران دفاع مقدس با پایمردی و از خودگذشتگی برای دفاع از عزت میهن اسلامی اندوه و رنج دوری از وطن را صبورانه تحمل کردند.

وی اظهار کرد: هر چه داریم مدیون و مرهون خون پاک شهدای والامقام هستیم که با گذشت از جان و مال خود درس بزرگ ایثار و شجاعت را به ما آموخته‌اند.

انتهای پیام
captcha