خانه‌های قرآنی عامل جذب جوانان به محافل قرآنی هستند
کد خبر: 4016538
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
فرماندار شهرستان تنگستان تأکید کرد:

خانه‌های قرآنی عامل جذب جوانان به محافل قرآنی هستند

فرماندار شهرستان تنگستان با اشاره به اهمیت قرآن گفت: باید تلاش شود که در تمام نقاط شهرستان در شهرها و روستاها یک خانه قرآنی ایجاد شود که آنها عامل جذب جوانان به محافل قرآنی خواهند شد و این توسعه وترویج فرهنگ قرآنی با همت خود مردم و مجمع خیرین قرآن صورت گیرد.

 احمد لطفی فرماندار شهرستان تنگستان

به گزارش ایکنا از بوشهر، احمد لطفی، فرماندار شهرستان تنگستان صبح امروز، ششم آذرماه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان تنگستان قرآن را بهترین و بارزترین ذخیره الهی دانست و گفت: با توجه به اینکه قرآن بارزترین و مهم‌ترین ذخیره الهی است هر چه بیشتر از قرآن در زندگی، جامعه و محافل اجتماعی استفاده شود، نتایج آن بیشتر جلوه می‌کند.

وی قرآن را طراح و نقشه راه برشمرد و بیان کرد: قرآن نقشه راه و زمینه هدایت انسان و سبک زندگی اسلامی را طراحی و در واقع مسیر درست زندگی کردن را به انسان‌ها آموزش می‌دهد از این رو هرچه بیشتر از ظرفیت قرآن در شهرستان بتوانیم استفاده کنیم، پیامد بهره برداری از آن، محاسن بی‌شماری خواهد بود.

وی ضمن تأکید بر لزوم برگزاری با کیفیت برنامه‌های قرآنی در شهرستان تنگستان افزود: باید تلاش شود که در تمام نقاط شهرستان در شهرها و روستاها یک خانه قرآنی ایجاد شود و این خانه‌های قرآنی عامل جذب جوانان به محافل قرآنی خواهند شد و باید این توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی با همت خود مردم و مجمع خیرین قرآن صورت گیرد و در این صورت اثرگذاری بهتر و مطلوب‌تری در پی خواهد داشت.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه باید مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در مورد بحث ترویج فرهنگ قرآنی بیشتر وارد شوند، تصریح کرد: سند توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در حوزه شهرستان تدوین و طراحی شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha