خنثی سازی تحریم‌ها با استفاده از تفکرات بسیجیان امکان‌پذیر است
کد خبر: 4015984
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

خنثی سازی تحریم‌ها با استفاده از تفکرات بسیجیان امکان‌پذیر است

فرمانده سپاه جواد الائمه(ع) خراسان شمالی گفت: پیروزی‌های بی‌شماری با اتکا به تفکر بسیجی به دست آورده‌ایم و امروزه نیز می‌توانیم با تفکر بسیجی تحریم‌ها را شکست دهیم.

سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه جواد الائمه(ع)به گزارش ایکنا از خراسان شمالی ، سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه جواد الائمه(ع) استان، سوم آذر ماه در رزمایش اقتدار بسیجیان خراسان شمالی که در مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد با اشاره به اینکه ۴۲ سال از تأسیس بسیج می‌گذرد و روز به روز برکات این رودخانه زلال بر جامعه ایران بیش‌تر آشکار می‌شود، تصریح کرد: تفکر بسیجی باعث شده چشم طمع دشمنان و مستکبران از ایران برداشته شود.

وی افزود: پس از تسخیر لانه جاسوسی، امام خمینی(ره) دستور تشکیل بسیج را دادند و از آن روز ایران با آمریکا پنجه در پنجه است و همواره پیروز میدان بوده است.

فرجی از جمله پیروزی‌های بسیج در برابر آمریکا را دفاع مقدس، فتنه ۸۸، احاطه بر پهباد آمریکا در مرزهای کشور، دستگیری تفنگداران آمریکایی و… دانست و اظهار کرد: با به کار گیری از تفکر بسیجی می‌توانیم تحریم‌ها را نیز شکست دهیم. 

این مسئول با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که فرمودند«بسیج لشکر مخلص خداست» بیان کرد: بسیجیان برای دوست داران انقلاب امیدآفرین و مایه قوت هستند و برای دشمنان و بدخواهان، ترس و دلهره و وحشت ایجاد می‌کنند.

وی افزود: تفکر بسیجی امروز در محرومیت‌زدایی بروز پیدا کرده و با تشکیل قرارگاه‌هایی، بدون چشم داشت به مردم خدمت می‌کند.

فرجی با اشاره به نقش آفرینی ۲۲ قشر بسیج در حوزه‌های مختلف، تصریح کرد: بسیج در کنار دستگاه‌های اجرایی سعی دارد مشکلات مردم را از بین ببرد.

فرمانده سپاه جواد الائمه(ع) در پایان با اشاره به اینکه امروزه تفکر بسیجی در خارج از مرز‌ها شکل گرفته و جبهه مقاومت نیز با تفکر بسیجی سازمان دهی شده است، اظهار کرد: امروز نوبت نمایش اقتدار بسیج به جهان است.

انتهای پیام
captcha