تنها راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی غالب شدن تفکر بسیجی در جامعه است
کد خبر: 4015743
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲

تنها راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی غالب شدن تفکر بسیجی در جامعه است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تنها راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی را غالب شدن تفکر بسیجی در جامعه دانست.

حجت الاسلام پولادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام موسی پولادی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان، امروز، 2 آذرماه، در همایش اساتید، ائمه جمعه و جماعات و روحانیون بسیجی که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: امروز وظیفه علما و روحانیان و یک طلبه بسیجی این است که بدون تعارف با تفکر بسیجی و روشنفکری دینی از اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کند.

وی افزود: یک روحانی و طلبه بسیجی باید در چهله دوم انقلاب طبق آن چیزی که در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به آن اشاره شده، دفترچه‌ای به صورت دائم در دست داشته باشد و آن را در تمام منابر و مجالس برای مردم به ویژه نسل جوان بیان کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: وظیفه ما طلبه‌ها در چهله دوم انقلاب اسلامی که بسیار حساس‌تر از ۴۰ ساله اول انقلاب است، مهم‌تر خواهد بود. مدتی است که دست‌های پشت پرده تلاش می‌کنند که حوزه‌های علمیه را دچار سکولاریسم کنند. یعنی  دشمن با نفوذی که دارد و با کارهایی که انجام می‌دهد، مدارس علمیه ما را در دفاع از انقلاب اسلامی بی‌خیال و بی‌تفاوت می‌کند. پس می‌طلبد در منبری که به نام امام حسین(ع) برپا می‌شود از ارزش‌ها و اصول انقلاب نیز دفاع شود.

پولادی عنوان کرد: قیام امام حسین(ع) میسری را برای ما فراهم کرد که امروز پرچم توحید در تاریخ انقلاب را که به دست امام راحل و حمایت ملت برافراشته شده به دست صاحب اصلی‌اش امام زمان(عج) برای برپایی حکومت جهانی توحید و عدالت برسانیم.

وی اضافه کرد: امامین انقلاب تحقق پنج گام اساسی را برای رسیدن به هدف نهایی در جایگاه بسیج طلاب و اساتید از ما می‌خواهند. برای رسیدن به هدف نهایی، گام اول نهضت و انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی بوده که اکنون انجام شده و برای تشکیل دولت اسلامی نیز گرچه قدم‌هایی برداشته شده اما هنوز به آن هدف نهایی یعنی ایجاد دولت اسلامی نرسیده‌ایم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان بیان کرد: دولت اسلامی یعنی اینکه تمام کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس تعالیم دین و اسلام و به دور از انحراف‌ها و فساد کارها را انجام دهند که امیدواریم در چهله دوم انقلاب اسلامی این امر محقق شود.

پولادی ادامه داد: دولت اسلامی که شکل گرفت به‌تبع آن جامعه اسلامی را شکل خواهد داد و آن جامعه اسلامی به عنوان الگو، مرزها را در بر خواهد داشت و تمدن نوین اسلامی ایجاد خواهد شد که در این مسیر تنها راه رسیدن به گام نهایی غالب شدن تفکر بسیجی در جامعه است.

وی در پایان یادآور شد: یک مأموریت خاص و ویژه در دل بسیج بر عهده علما و طلبه‌ها خواهد بود و آن این است که در هر پایگاه و مسجدی و هرجایی که بسیج هست، در بین آن‌ها یک طلبه بسیجی کمک خواهد کرد تا مسیر هموار شود و جوانان و نوجوانان از آن آفت و انحرافاتی که آن‌ها را تهدید می‌کند، در امان بمانند.

انتهای پیام
captcha