فرهنگ بسیجی اجازه تکرار حادثه کربلا در نظام جمهوری اسلامی را نخواهد داد
کد خبر: 4015736
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸

فرهنگ بسیجی اجازه تکرار حادثه کربلا در نظام جمهوری اسلامی را نخواهد داد

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: تا زمانی که فرهنگ و تفکر بسیجی در ذهن جوانان این مرز و بوم ساری و جاری است، حادثه کربلا هیچ‌گاه در این نظام تکرار نخواهد شد.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان

به گزارش ایکنا هرمزگان، سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان، امروز، 2 آذرماه، در همایش اساتید، ائمه جمعه و جماعات و روحانیون بسیجی که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: طلبه‌ها و روحانیون بسیجی نه‌تنها در 8 سال دفاع مقدس حضوری فعال داشته، بلکه پیشگام و پیشتاز خط مقدم جبهه‌ها بودند و امروز نیز جانانه از مرزهای عقیدتی، فکری و بصیرتی نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.

وی افزود: اوج عظمت و خودباوری و عزت بسیج را در 8 سال دفاع مقدس می‌بینیم، همان دانشگاهی که فارغ‌التحصیلان بزرگواری را تربیت کرد که همه این‌ها را مدیون راهنمایی‌ها و رشادت‌های علما و روحانیان به عنوان مرزداران و پرچم‌داران عقیده است. بسیج توانسته در 8 سال دفاع مقدس جایگاه واقعی خود را به همگان به اثبات برساند و امروز شاهد ثمره عزت، برکت و توسعه تفکر بسیجی در اقصی نقاط دنیا و در بلاد اسلامی هستیم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: امروز هم که در آستانه دهه پنجم انقلاب هستیم این نیاز و ضرورت جامعه ماست که طلبه‌ها و اساتید بسیجی به مقوله‌های جدیدی که دشمن متوجه ما کرده است، توجه بیشتری نشان دهند.

سالاری عنوان کرد: جنگ امروز جنگ فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است و طلبه‌ها و اساتید بسیجی همان‌طوری که در دفاع مقدس با پرچم‌داری زمینه فائق آمدن بر دشمن را به ما آموختند، در این برهه کنونی نیز پیشتاز هستند و این عنایت را خواهند داشت که بتوانند با قوت بیشتری دست جوانان را بگیرند و از فضای ظلمات فرهنگی به سمت نور ببرند.

وی ادامه داد: امروز در مکانی هستیم که دستاوردهای قرارگاه‌های تحولات محلات هرمزگان با محوریت مساجد و پرچم‌داری امامان جمعه و جماعت از دورافتاده‌ترین نقاط استان در مسجد جامع بندرعباس به نمایش گذاشته است که این حرکت جهادی و مردمی به تأسی از فرهنگ نبوی مورد توجه همگان در سراسر کشور قرار گرفته است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان بیان کرد: امروز به برکت خون شهدای عزیز کشورمان در مسائل دفاعی و امنیتی هیچ دغدغه‌ای نداریم. سربازان بسیجی و نیروهای مسلح کشورمان محکم و استوار در مقابل استعمار ایستاده‌اند و گلوی آمریکا و اسرائیل را فشرده‌اند. اخیراً نیز حرکت ذلیلانه آن‌ها را دیده‌ایم که نیروهای دریایی در استان هرمزگان پا بر گلوی آن‌ها گذاشته‌اند.

سالاری اضافه کرد: امروز به لطف الهی و برکت خون شهیدان گران‌قدر و با رهنمودهای امامین انقلاب و سکان‌داری رهبر معظم انقلاب، هیچ قدرتی جرئت تعرض به این نظام و انقلاب را ندارد و نخواهد داشت. بسیجیان و سپاهیان قدرتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همیشه گوش به فرمان و انگشت به ماشه، منتظر فرمان ولی امر مسلمین هستند و تا فرهنگ و تفکر بسیجی در ذهن جوانان این مرز و بوم ساری و جاری است؛ حادثه کربلا هیچ‌وقت در این نظام تکرار نخواهد شد و با قوت این مسیر را ادامه خواهیم داد.

وی در پایان یادآور شد: به لطف الهی از کوچه پس‌کوچه‌های ناشیانه دشمن که در قالب تهاجم فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است، گذر خواهیم کرد و به تمدن نوین اسلامی دست خواهیم یافت.

انتهای پیام
captcha