تجلیل از جانباز 70 درصد دفاع مقدس توسط تیپ 55 هوابرد
کد خبر: 4015695
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰

تجلیل از جانباز 70 درصد دفاع مقدس توسط تیپ 55 هوابرد

فرماندهی و رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 55 هوابرد شیراز از محمدرضا دهقانی، تکاور و جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل آوردند.

تجلیل از جانباز 70 درصد دفاع مقدس، تیپ 55 هوابردبه گزارش ایکنا از فارس، جابر آبادزردشتی، فرماندهی تیپ 55 هوابرد و حجت­الاسلام فضلی، رئیس ـ عقیدتی سیاسی به همراه سایر مسئولان تیپ با حضور در منزل جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس و تیپ 55 هوابرد محمدرضا دهقانی امروز، 2 آذرماه با وی دیدار و از صبر و استقامت وی تجلیل کردند.

محمدرضا دهقانی، تکاور تیپ 55 هوابرد در‌ دوم فروردین ماه سال 1361 در تنگ رغابیه و در عملیات فتح­المبین بر اثر اصابت ترکش از ناحیه گردن قطع نخاع شد؛ وی به علت استفاده زیاد از ویلچر دچار زخم و عفونت‌­های شدید شد که به توصیه پزشکان در حدود 30 سال فقط به حالت درازکش و روی شکم و با تحمل مشکلات عدیده در حال گذران زندگی است و تنها مورد در بین جانبازان کشور با مشکل یاد شده می­باشد.

جابر آبادزردشتی، فرمانده تیپ 55 هوابرد شیراز در این مراسم ضمن تجلیل از صبر و استقامت این جانباز و خانواده­ ایشان گفت: کشور ما همیشه به رزمندگان، جانبازان و ایثارگران و به خصوص به خانواده‌­های آنان مدیون است. ما باید قدر این ایمان و روحیه سلحشوری جانبازان عزیز را بدانیم و تجربیات انان را چراغ راه آینده قرار دهیم.

حجت­‌الاسلام فضلی، رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 55 هوابرد نیز ضمن دلجویی از این جانباز فداکار و خانواده­ی صبور وی گفت: عزیزان جانباز در راه دفاع از اهداف اسلام و انقلاب مقدس اسلامی تا پای جان ایستادند و با اهدای بخشی از وجود خود از حریم اسلام و وطن محافظت کرده و حماسه‌­ای پرشور آفریدند که فروغ تابناک آن تا امروز نیز نورافشان است.

وی در ادامه اظهار کرد: جانبازان شهیدان زنده­‌اند و انسان­‌هایی هستند که در سخت­‌ترین شرایط کشور شجاعت و تعهد خود را ثابت کردند و جانبازی مدال افتخاری است که خداوند متعال، این نعمت ارزشمند را نصیب انسان­های متقی و والامقام می­‌کند.

انتهای پیام
captcha