«کتاب حیات» در بروجرد رونمایی شد
کد خبر: 4015421
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳

«کتاب حیات» در بروجرد رونمایی شد

به مناسبت هفته کتاب، طی مراسمی در بروجرد از کتابی با عنوان «کتاب حیات» نوشته محسن پهلوان رونمایی شد.

«کتاب حیات»به گزارش ایکنا از لرستان، به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، یک‌شنبه، ۳۰ آبان از کتاب محسن پهلوان، نویسنده بروجردی با عنوان «کتاب حیات» در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد رونمایی شد.

کتاب حیات شامل چهار بخش رساله هدایت، رساله حیات، رساله قلم و هستی است و در خصوص مفاهیمی چون عمر، هدایت، وحی، عرش، تقدیر و هنر با زبان عرفانی توضیح داده شده است.

محسن پهلوان در سال ۱۳۵۴ در شهرستان بروجرد به دنیا آمد. وی هم‌اکنون عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز است و تا به حال چندین کتاب در زمینه‌های عرفانی نوشته است.

رونمایی از کتاب «اصول و فنون مداحی»

رونمایی از کتاب «اصول و فنون مداحی» نوشته فاطمه همچنین به مناسبت هفته کتاب طی مراسمی که یک‌شنبه، ۳۰ آبان در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد برگزار شد، از کتاب «اصول و فنون مداحی» نوشته فاطمه حصارکی رونمایی شد.

این کتاب برگزیده‌ای از مهمترین نکات آموزشی اساتید مجرب است که به صورت یکپارچه تهیه و تدوین شده و در آن روش‌های مداحی، آداب مجلس‌داری، اثرگذاری روی شنوندگان و رسالت مداح توضیح داده شده است.
کتاب فوق توسط انتشارات اَرِدْوی سورَه از انتشارات فعال شهرستان بروجرد منتشر گردیده است.

همچنین در این مراسم از کتاب شعر «دیدار» اثر فاطمه معظمی رونمایی شد.
تمامی اشعار این کتاب در قالب شعر نو است و مضمون آن بیان دلنوشته‌های شاعر است.

انتهای پیام
captcha