نمایشگاه «خدمت بی‌منت» در مجتمع فجر اهواز افتتاح شد
کد خبر: 4015311
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
به مناسبت هفته بسیج؛

نمایشگاه «خدمت بی‌منت» در مجتمع فجر اهواز افتتاح شد

نمایشگاه «خدمت بی‌منت» همزمان با هفته مبارک بسیج در محل مجتمع فرهنگی رفاهی فجر و با حضور سردار شاهوار پور فرمانده محترم سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان، افتتاح شد.

نمایشگاه «خدمت بی‌منت» در مجتمع فجر اهواز افتتاح شدبه گزارش ایکنا از خوزستان، نمایشگاه خدمت بی‌منت همزمان با هفته بسیج در مجتمع فرهنگی فجر و با حضور سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان، افتتاح شد. 

منصور شوشتری، دبیر اجرایی نمایشگاه و مسئول موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان در خصوص برگزاری این نمایشگاه گفت: با همکاری  موسسات و شرکت‌های تابعه بنیاد تعاون بسیج و پشتیبانی‌های فرماندهی سپاه استان و همچنین سردار باقری، جانشین سپاه ولی عصر(عج) و مسئول نمایندگی بنیاد تعاون بسیج، این نمایشگاه با هدف آشنایی بسیجیان، مسئولان و آحاد بازدیدکنندگان با خدمات قابل ارائه بنیاد در محورهای بهداشت و درمان، مسکن و عمران، پشتیبانی از کسب و کارهای خانگی، حمل و نقل جاده‌ای، علمی و آموزشی و ... به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود.

دبیر برگزاری نمایشگاه افزود: در این نمایشگاه، علاوه بر معرفی خدمات مورد اشاره، انواع محصولات غذایی، صنایع دستی، ترشی‌جات و شیرینی‌جات خانگی که با حمایت مجموعه بسیج و توسط کارآفرینان و تولیدکنندگان بسیجی استان تولید شده‌اند، به صورت مستقیم عرضه و به فروش رسیده و نیز خدمات قابل ارائه مرکز مهرشفا بسیج موسسه خدمات درمانی بسیجیان شامل بسته‌های بیمه‌های مکمل درمان، تامین اجتماعی، مددکاری، درمان زوج‌های نابارور، صدور کارت اخذ درمان و .. معرفی می‌شوند. از جمله خدمات جنبی دیگر این نمایشگاه می‌توان به ویزیت رایگان توسط پزشک، معاینات اولیه پزشکی مراجعه‌کنندگان (تست قند، فشار خون، بینایی سنج، اندازه‌گیری قد و وزن و ...) اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه «خدمت بی‌منت» با حضور موسسات خدمات درمانی بسیجیان، علمی آموزشی رزمندگان، مسکن و عمران اجتماعی بسیج، شرکت‌های یاس نوین پارسه ، جوان سیر ایثار و سازمان بسیج سازندگی تا تاریخ 8 آذر ماه جهت بازدید خانواده‌ها از ساعت 10تا 22 دایر است.

انتهای پیام
captcha