400 سری جهیزیه به زوج‌های جوان مشگین‌شهری اهدا شد
کد خبر: 4015233
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

400 سری جهیزیه به زوج‌های جوان مشگین‌شهری اهدا شد

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مشگین‌شهر، از اهدای 400 سری جهیزیه به زوج‌های جوان مشگین‌شهری توسط بسیج سازندگی خبر داد.

محمد پورمند سپاه مشگین شهربه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ محمد پورمند، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مشگین‌شهر، یکم آذرماه، در جمع خبرنگاران در شهرستان مشگین‌شهر، اظهار کرد: تاکنون ۴۰۰ فقره جهیزیه با مشارکت و کمک‌های مردمی و بسیج سازندگی با هدف تقویت و حمایت از کالای ایرانی و تسهیل ازدواج آسان دربین نوعروسان شهرستان مشگین‌شهر توزیع شده و مهم‌ترین هدف در این زمینه حمایت از کالای ایرانی و تسهیل ازدواج آسان دربین نوعروسان است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مشگین‌شهر، ادامه داد: مهم‌ترین هدف ما ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کاهش آسیب‌های اجتماعی با افزایش آمار ازدواج بوده که به همین منظور بسیج سازندگی در این عرصه وارد عمل شده و با ایفای نقش موثر در مناطق مختلف استان به دنبال رفع محرومیت‌زدایی و کمک به اقشار نیازمند جامعه است.

پورمند تصریح کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی بسیج با رفع محرومیت‌زدایی و تأمین آب شرب در روستاها به دنبال خدمت‌رسانی به مردم در حوزه‌های مختلف است که به همین منظور از مشارکت خیرین و گروه‌های مردمی استفاده می‌شود تا با روحیه بسیجی این مشکلات برطرف شود.

وی از توزیع بیش از ۲۲ هزار بسته معیشتی در شهرستان مشگین‌شهر خبر داد و اظهار کرد: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با موفقیت تمام با غلبه بر این بیماری پشت سر گذاشته شد و در این مدت بیش از ۲۲ هزار بسته کمک مؤمنانه و سبد معیشتی در بین افراد نیازمند و متضرر از بیماری کرونا در جامعه هدف توزیع گردیده است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مشگین‌شهر، ادامه داد: در حال حاضر زمینه اشتغال برای یک هزار و 342 نفر با تسهیلات قرض‌الحسنه در استان فراهم شده که به همین منظور تاکنون اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در مشگین‌شهر با سرعت خوبی در حال اجراست.

انتهای پیام
captcha