ضرورت تدوین یک برنامه جهشی برای خدمت به مردم
کد خبر: 4014680
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

ضرورت تدوین یک برنامه جهشی برای خدمت به مردم

استاندار خراسان رضوی خطاب به فرمانداران با تأکید بر بسیج شدن همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم گفت: نیازمند یک برنامه جهشی جبرانی برای رسیدن به اهداف هستیم.

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در جلسه‌ای که با فرمانداران در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: درست است که نابسامانی‌های اداری وجود دارد، اما در بزنگاه‌ها باید از این نابسامانی‌ها عبور کنیم.

استاندار خراسان رضوی خطاب به فرمانداران ابراز کرد: همه ظرفیت‌ها را برای خدمت به مردم بسیج کنید. از جایی که بازار زود تحت تأثیر عملیات روانی قرار می‌گیرد، فرمانداران باید با مدیریت از وارد شدن شوک به بازار جلوگیری کنند.

نظری بیان کرد: تسهیل و روان‌سازی امور جاری و پاسخگویی به مردم در ادارات شهرستانی باید جاری و ساری باشد تا رضایتمندی و آرامش مردم در این حوزه حاصل شود.

استاندار خراسان رضوی بر فعال‌سازی بخش‌های راکد تأکید کرد و ادامه داد: هر چقدر برش‌های عملیاتی خود را محدود بکنیم از نظر اجرای عملیات راحت‌تر خواهیم بود. در کنار ارتقا بهره‌وری و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود نباید از راه‌اندازی ظرفیت‌های جدید غافل شویم.

نظری بر داشتن اهداف عملیاتی قاطع برای پیشبرد امور تأکید کرد و گفت: برای رسیدن به اهداف مورد نظر نیاز به یک برنامه جهشی جبرانی داریم. اگر در یک دستگاه اجرایی شهرستانی، کندی احساس می‌شود مجموعه مدیریت شهرستان باید برای فعال شدن آن تلاش کنند.

انتهای پیام
captcha