تحقق اهداف گام دوم انقلاب رسالت اصلی بسیج است
کد خبر: 4014661
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

تحقق اهداف گام دوم انقلاب رسالت اصلی بسیج است

رئیس سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه بسیجیان باید بکوشند تا بیانیه گام دوم به نتیجه برسد گفت: بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، پیاده‌سازی این دکترین رسالت اصلی و مهم بسیج محسوب می‌شود.

پیاده سازی گام دوم انقلاب رسالت اصلی بسیج است

به گزارش ایکنا از سمنان، غلامرضا سلیمانی، رئیس بسیج مستضعفان کشور، امروز، 29 آبان در افتتاحیه رزمایش بزرگ اقتدار جهادگران بسیج استان سمنان در میدان صبحگاه ستاد سپاه قائم(عج) رسالت بسیج را پیاده‌سازی و تحقق اهداف عالیه گام دوم انقلاب اسلامی دانست.

وی افزود: بسیجیان باید بکوشند تا بیانیه گام دوم به نتیجه برسد که در این راستا رسالت بسیج به عنوان تشکیلات ملت در ایران اسلامی تمرکز بر این بیانیه است که باید محور فعالیت‌های بسیج مبتنی بر فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، تکیه بر تجربه چهل ساله انقلاب و استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور باشد.

رئیس بسیج مستضعفان با تأکید بر اینکه امروز این بیانیه باید مبتنی بر چهار مؤلفه شامل روحیه جهادی، تکیه بر جوانان، امید به موفقیت و جهش در پیشرفت و توسعه کشور در بخش‌های مختلف مانند رسالت بسیج تبیین شود، اظهار کرد: تکیه بر مردم و مشارکت مردم از جمله مهمترین رسالت‌هاست.

سلیمانی متذکر شد: جبهه جدید بسیج با توجه به مردم‌محوری و ارتقای شاخص‌های توسعه در امور مختلف نیاز به جوانان مستعد کشور دارد که در این راستا برای کسب موفقیت در این میدان باید با روحیه جهادی و بسیجی تلاش کرد.

رئیس بسیج مستضعفان با اشاره به اینکه ایران اسلامی جوانان مستعد و با ایمانی دارد یادآور شد: این جوانان به قله‌های فخر و افتخار دست یافته و ایران اسلامی را به یک الگو در بین کشورهای منطقه و جهان بدل کرده‌اند.

یادآور می‌شود که رزمایش بزرگ اقتدار جهادگران بسیج استان سمنان از امروز با حضور هزار بسیجی در بخش‌های مختلف عمرانی، درمانی تا پایان هفته بسیج به میزبانی روستاهای سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha