آزادسازی 8 زندانی جرائم غیرعمد به نیابت از یک بانوی شهید در شیراز
کد خبر: 4014584
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

آزادسازی 8 زندانی جرائم غیرعمد به نیابت از یک بانوی شهید در شیراز

همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج به همت بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز 8 زندانی جرائم غیرعمد به نیابت از شهید «فاطمه اسدی»، نخستین بانوی شهید تفحص شده آزاد شدند.

آزادسازی زندانی جرائم غیرعمد، سپاه ثارالله شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، سیده طاهره جوانمردی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه مقاومت ثارالله(ع) شیراز امروز، 29 آبان در جمع خبرنگاران از آزاد سازی ۸ زندانی جرائم غیرعمد به نیابت از «فاطمه اسدی» نخستین بانوی شهید تفحص شده خبر داد و گفت: این کار به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج انجام شده است.

وی افزود: این کار، با هدف کمک به ارتقاء جایگاه بنیان خانواده و جلوگیری از گسستن پیوند خانواده‌های دارای زندانی جرائم غیرعمد با اولویت آزادی زنان زندانی در هفته بسیج انجام می‌شود.

جوانمردی با بیان اینکه از این 8 زندانی، 3 نفر زن و 5 نفر مرد بودند، میزان بدهی آنان را 328 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: بحمد الهی تاکنون با تلاش بانوان این ناحیه از سپاه 60 زندانی جرائم غیرعمد نیازمند آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه مقاومت ثارالله(ع) شیراز در بخش دیگری از سخنان خود برخی از برنامه‌های این معاونت را در ایام هفته بسیج برشمرد و گفت: برگزاری رزمایش کمک مومنانه، نذر حیا، تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم، حماسه حضور بسیجیان و افتتاح پایگاه‌های مقاومت خواهر از جمله برنامه‌های شاخص این هفته توسط بسیج بانوان سپاه ثارالله(ع) شیراز هستند.

وی با بیان اینکه به طور کلی 700 برنامه متنوع توسط این ناحیه از سپاه طی هفته بسیج اجرا خواهد شد، گفت: تلاش داریم تا به خصوص کار زندانی جرائم غیرعمد نیازمند را در طول سال ادامه دهیم.

انتهای پیام
captcha