نهادینه شدن شاخصه‌های بسیجیان در جامعه اسلامی
کد خبر: 4014145
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶

نهادینه شدن شاخصه‌های بسیجیان در جامعه اسلامی

جانشین ناحیه مقاومت بسیج کاشمر گفت: اگر شاخصه‌های بسیجیان در جامعه اسلامی نهادینه شود، انقلاب برای همیشه بیمه خواهد بود.

پوششی- اگر شاخصه‌های بسیجیان در جامعه نهادینه شود انقلاب برای همیشه بیمه می‌شودبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سرهنگ دوم پاسدار عباس صفایی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج کاشمر، در نشست خبری با خبرنگاران در آستانه هفته بسیج، به تبیین جایگاه و نقش این مجموعه در تداوم انقلاب پرداخت.

وی با اشاره به اینکه این بسیج و تفکر بسیجی بوده که انقلاب را در گردنه‌های سخت از مشکلات عبور داده است، افزود: اگر با سربلندی و افتخاری 8 سال دفاع مقدس را پشت سرگذاشتیم و دشمن نتوانست حتی یک وجب از خاک ایران را در دست خود نگه دارد به خاطر همان تفکر بسیجی بود که در کنار سایر نیروهای مسلح، نهادهای دولتی و انقلابی ایفای نقش کرد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج کاشمر  تصریح کرد: اگر امروز انقلاب در سایر زمینه‌ها حرفی برای گفتن دارد نتیجه حاکم بودن تفکر بسیجی در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه بسیجی به عنوان حافظ انقلاب باید شاخصه‌های را داشته باشد، مردمی بودن را از جمله شاخصه‌های بسیار مهم در بسیج دانست و عنوان کرد: بسیجیان هیچ‌گاه خود را از مردم جدا نمی‌دانند.

صفایی وقتگذاری برای انقلاب و حضور در صحنه‌های سخت را از دیگر شاخصه‌های بسیجیان دانست و گفت: بسیجیان باید بصیرت دینی و انقلابی داشته باشد که تاکنون در این زمینه بسیار خوب درخشیده به طوری که در هر کجای این کشور می‌خواسته فتنه‌ای به پا خیزد بسیج و مردم ولایتمدار آن را خنثی کرده‌اند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج کاشمر  افزود: اگر شاخصه‌های بسیجیان در جامعه اسلامی نهادینه شود انقلاب برای همیشه بیمه خواهد بود، بسیجیان همیشه ولایتمدار بوده و هستند.

وی در ادامه از اجرای بیش از 110 برنامه فرهنگی و اجتماعی به مناسبت هفته بسیج در کاشمر خبر داد و گفت: شاخص‌ترین برنامه‌های هفته بسیج برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه و توزیع 310 بسته معیشتی، اعزام گروه‌های جهادی پزشکی به روستاهای محروم، برگزاری همایش زن و تفکر بسیجی، برگزاری یادواره ۵۹ دانش‌آموز شهید، رزمایش بصیرتی، تجلیل از بانوان، پویش نذر خون و ... است.

صفایی با اشاره به وجود قریب ۶۰ هزار بسیجی در شهرستان کاشمر و کوهسرخ گفت: در حوزه اقتصادی، فرهنگی، عمرانی، ورزشی و ... بسیج توانسته در کنار سایر دستگاه‌ها نقش‌آفرینی کند.

وی یادآور شد؛ بسیج در همه عرصه‌ها موفق به نقش‌آفرینی شده است به طوری که در یکی دو سال اخیر که با کرونا مواجه بوده‌ایم در همه زمینه‌ها از مشارکت در اجرای طرح‌های فاصله‌گذاری اجتماعی تا ضدعفونی کردن معابر و اجرای طرح شهید سلیمانی و حمایت از خانواده‌های آسیب‌دیده و اجرای رزمایش همدلی  و اجرای طرح واکسیناسیون خانه به خانه اقدام نموده است.

انتهای پیام
captcha