ایجاد دلگرمی و انگیزه در صنعتگران با پشتیبانی مسئولان
کد خبر: 4014025
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
استاندار گیلان بیان کرد:

ایجاد دلگرمی و انگیزه در صنعتگران با پشتیبانی مسئولان

استاندار گیلان شنیدن مشکلات تولیدکنندگان و اهتمام به رفع آنها را محور برنامه‌های هفتگی و مستمر خود بیان کرد و گفت: تولیدکنندگان و صنعت‌گران، با دلگرمی و انگیزه بالا به کار و فعالیت خود ادامه دهند و مسئولان نیز از آنان پشتیبانی می‌کنند.

استاندار گیلانبه گزارش ایکنا از گیلان، اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز چهارشنبه 26 آبان‌ماه، در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی در شهر صنعتی رشت و برگزاری کارگروه رفع موانع تولید استان در محل یکی از این واحدهای تولیدی، اظهارکرد: صنعت، یکی از مزیت‌های نسبی گیلان است که بازدید میدانی از مجموعه‌های صنعتی را در زمره برنامه‌های مستمر خود قرار داده‌ام.

استاندار گیلان شنیدن مشکلات تولیدکنندگان و اهتمام به رفع آنها را محور برنامه‌های هفتگی و مستمر خود بیان کرد و افزود: تولیدکنندگان و صنعت‌گران، با دلگرمی و انگیزه بالا به کار و فعالیت خود ادامه دهند و مسئولان نیز از آنان پشتیبانی می‌کنند.

وی با اشاره به کارگران پرشماری که در این واحدها فعالیت دارند، رسیدگی به مسائل کارگری، کارفرمایی و نیز نقش‌آفرینی حمایتی دولت را از اهداف خود در این بازدیدها تصریح کرد.

استاندار گیلان شناسایی و رفع موانع پیش‌روی توسعه فعالیت این واحدها را مورد تأکید قرار‌داد و گفت: چنانچه برطرف کردن مشکلات نیازمند رایزنی و پیگیری از مقامات ملی باشد، به‌طور قطع این مهم صورت می‌گیرد و در صورت نیاز از وزیر صمت برای سفر به گیلان دعوت خواهم‌کرد.

عباسی رسیدگی و اهتمام به رفع تنگناهای توسعه فعالیت واحدهای تولیدی را جزو سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم ذکر و بیان کرد: دست تولید‌کنندگان که زمینه‌ساز به گردش درآوردن چرخ اقتصادی و اشتغال را فراهم می‌سازند، به گرمی می‌فشارم.

وی با اشاره به بازدید امروز خود از یکی از کارخانه‌های تولید کاغذ و مقوا و نیز ظرفیت‌های موجود در حوزه‌های مختلف استان به‌ویژه در بخش استفاده از ضایعات کاغذ، گفت: شهرداران، بخشداران و دهیاران با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی و رسانه‌ها، می‌توانند زمینه درآمدزایی را فراهم سازند.

استاندار گیلان با تصریح اینکه بایستی تا پایان امسال میزان تحقق شعار نامگذاری‌شده از سوی رهبر انقلاب و توفیقات حاصله را در هر بخش اعلام کنیم، خطاب به اعضای کارگروه رفع موانع تولید استان گفت: وظیفه سنگینی بر عهده دارید، چراکه حرف‌های بیان‌شده در این جلسات، شعاری نیست و باید به آنها جامه عمل پوشانده شود.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان

انتهای پیام
captcha