پیگیری مشکلات مردم تا حصول نتیجه در «بازتاب» شبکه فارس
کد خبر: 4013843
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹

پیگیری مشکلات مردم تا حصول نتیجه در «بازتاب» شبکه فارس

معاون سیمای شبکه فارس با بیان اینکه برنامه «بازتاب» با رویکرد جدیدی هر هفته به روی آنتن می‌رود، گفت: در این برنامه مشکلات مردم را تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

بازتاب، شبکه فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای فارس، علیرضا باغبان‌منش، معاون سیمای صدا و سیمای فارس امروز، 25 آبان با بیان اینکه برنامه «بازتاب» با رویکرد جدیدی هر هفته به روی آنتن می‌رود، گفت: این برنامه مشکلات مردم را از لحاظ اولویت و به‌روز بودن پیگیری و تا رسیدن به نتیجه دنبال می‌کند.

وی افزود : در برنامه «بازتاب» گزارش مردم در خصوص مشکلاتشان به صورت مستند پخش می‌شود و مسئولان مربوط با حضور در استودیو یا از طریق ارتباط زنده پاسخگوی مشکلات می‌شوند.

باغبان‌منش اضافه کرد: در برخی از قسمت‌های برنامه «بازتاب» اظهارنظرهای مسئولان در خصوص موضوع به صورت نریشن تصویر به نمایش درمی‌آید تا مخاطبان بهتر در جریان دیدگاه‌ها قرار بگیرند.

معاون سیمای شبکه فارس ادامه داد: این برنامه با دو مجری روی آنتن می‌رود که یک مجری گفت‌وگو با مهمانان را پیش می‌برد و مجری دیگر پیامک‌های مردم را در خصوص موضوع بیان و در حین برنامه اگر گفته‌های مسئولان با پیشینه موضوع مطابقت نداشته باشد، آن را یادآوری می‌شود.

وی تصریح کرد: در رویکرد جدید برنامه «بازتاب»، موضوع بررسی شده در برنامه آرشیو و در تاریخ وعده داده شده مسئولان برای حل مشکلات، نتیجه وعده‌ها پیگیری می‌شود. 

یادآور می‌شود، برنامه «بازتاب» چهارشنبه‌ها ساعت 21:15 به مدت یکساعت به تهیه‌کنندگی اله بخش بهارسعدی، کارگردانی محمدجوادپوست‌پرداز و اجرای حمیدرضا پاک‌نیت و علیرضا پرنیان به صورت زنده روی آنتن سیمای فارس می‌رود.

انتهای پیام
captcha