ترویج فرهنگ ایثار و شهادت؛ فلسفه وجودی هفته بسیج
کد خبر: 4013314
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت؛ فلسفه وجودی هفته بسیج

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مشگین‌شهر گفت: فلسفه وجودی و اهداف مهم هفته بسیج انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده است که به همین منظور شعار «بسیج پاره تن مردم است» برای اجرای برنامه‌های هفته بسیج در نظر گرفته شده است.

محمد پورمند سپاه مشگین شهربه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ محمد پورمند، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مشگین‌شهر، 24 آبان‌ماه، در جلسه گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان مشگین‌شهر،‌ اظهار کرد: فلسفه وجودی و اهداف مهم هفته بسیج انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده است که به همین منظور شعار و «بسیج پاره تن مردم است» برای اجرای برنامه‌های هفته بسیج در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی روحیه همدلی و ایثارگری در طول انقلاب اسلامی در میان مردم ترویج یافته و ویروس منحوس کرونا این روحیه را بر همگان آشکار کرد که به همین منظور برنامه‌های مختلفی در این ایام در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مشگین‌شهر، گفت: از اهم برنامه‌ها می‌توان به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و یادواره‌های شهدای شهرستان و تجمع بزرگ بسیجیان به ‌مناسبت ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) اشاره کرد.

پورمند اظهار کرد: از دیگر برنامه‌ها می‌توان به افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی، تقدیر از فعالین بسیجی، برگزاری جشنواره‌های علمی و فرهنگی، دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا و راه‌اندازی کاروان‌های محرومیت‌زدایی، نواختن زنگ مدرسه و برگزاری همایش روحانیون و تجلیل از فعالین نماز اشاره کرد.

وی تصریح کرد: همایش پیاده‌روی در روز جمعه، میثاق حلقه‌های صالحین و شرکت در نماز جمعه از جمله برنامه‌های هفته بسیج امسال در مشگین‌شهر خواهد بود که در راستای برگزاری تمامی برنامه‌ها تمهیدات لازم به عمل آمده است.

انتهای پیام
captcha