سپاه فجر مقام برتر «اعتلای بسیج» را کسب کرد
کد خبر: 4013219
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
در جشنواره مالک اشتر؛

سپاه فجر مقام برتر «اعتلای بسیج» را کسب کرد

سپاه فجر استان فارس در موضوع «اعتلای بسیج» مقام برتر کشور را در ششمین جشنواره مالک اشتر سازمان بسیج مستضعفین کسب کرد.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر، آئین تجلیل از رتبه‌های برتر ششمین جشنواره مالک اشتر سازمان بسیج مستضعفین امروز، 23 آبان با حضور مسئولان و برگزیدگان در تهران برگزار شد.

در این مراسم سردار یدالله بوعلی، سپاه فجر استان فارس براساس ارزیابی‌های انجام شده به‎عنوان رتبه برتر کشور در موضوع «اعتلای بسیج» معرفی و با اهدای لوح تقدیر از سردار یدالله بوعلی، فرمانده این سپاه و بسیجیان استان فارس تجلیل به عمل آمد.

فرمانده سپاه فجر در این مراسم با بیان اینکه عملکرد بسیجیان فارس در سطح کشور سرآمد و درخشان بوده است، گفت: مجموعه اقدامات بسیج استان فارس در حوزه خدمت‌رسانی به مردم، طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به‌خصوص مقابله با بیماری کرونا،  رزمایش‌های کمک مومنانه، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و ... به‌عنوان یک شاخص و الگو در سطح کشور قابل بررسی و معرفی است.

وی با تصریح اینکه این موفقیت بزرگ را مرهون تلاش، زحمات و ایثار همه بسیجیان و فرماندهان بسیجی در سطح استان فارس می‌دانیم، گفت: استان فارس در این عرصه نیز ظرفیت‌های عظیم خود را نشان داد و جوانان بسیجی و انقلابی خطه فارس بار دیگر در سطح کشور افتخار آفریدند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه بسیجیان و رده‌های دیگری از فارس نیز در این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفتند، گفت: من نیز به نوبه خود از جوانان انقلابی و بسیجی تشکر می‌کنم و کسب این مقام را به مردم شریف و بسیجیان استان فارس تبریک می‌گویم.

انتهای پیام
captcha