تحقق جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) با همراهی دلسوزان و مسئولان فرهنگی
کد خبر: 4013072
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹

تحقق جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) با همراهی دلسوزان و مسئولان فرهنگی

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز ضمن دعوت از تمام دلسوزان تعالی فرهنگی این کلان‌شهر برای تحقق جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع)، تحقق این جایگاه را نیازمند همراهی دلسوزان و مسئولان فرهنگی استان و شهر دانست.

مصطفی مشفقیان، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، مصطفی مشفقیان، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز امروز، 23 آبان‌ماه در نشست هم‌اندیشی و همدلی صمیمانه مدیران حوزه فرهنگی و اجتماعی استان فارس که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، شهردار، اعضا شورا، مدیران شهری و فعالان فرهنگی در شیراز برگزار شد، از تمام دلسوزانی که برای تعالی فرهنگی این شهر و تحقق جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) قصد کمک و حمایت دارند، دعوت کرد تا در این راه یاری‌رسان سازمان فرهنگی شهرداری شیراز باشند.

وی افزود: تمام تلاش خود را برای تحقق جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی به کار خواهیم گرفت و در این راه قطعاً نیازمند همراهی دلسوزان و مسئولان فرهنگی استان و شهر هستیم.

مشفقیان بیان کرد: با همدلی و همکاری و هم‌افزایی تمام نهادهای فرهنگی و دلسوزان و فعالان فرهنگی می‌توانیم شیراز را به جایگاه والایی که مدنظر رهبر معظم انقلاب است، برسانیم.

مرتضی جعفری، رئیس پیشین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز نیز در این مراسم گفت: سعی کردم در ایامی که توفیق خدمت داشتم، سعی کردم آنچه در بضاعت بود با راهنمایی بزرگان شهر انجام دادم.

وی، جایگاه معاونت فرهنگی شهرداری شیراز را یک جایگاه سخت توصیف و برای رئیس جدید این سازمان آرزوی موفقیت کرد و افزود: بحمد الهی اعضای شورای ششم شهر شیراز و همچنین فرمانده سپاه فجر و مدیر حوزه‌های علمیه همراهی خوبی با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در عرصه‌های مختلف داشتند که این همراهی جای قدردانی دارد.

جعفری بیان کرد: طی ایام خدمت توفیق تدوین دانشنامه شهدای شیراز را با کمک ریاست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس داشتیم که البته این کار همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha