پیام تسلیت استاندار چهارمحال‌وبختیاری در پی شهادت «ایمان حاتمیان»
کد خبر: 4012514
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

پیام تسلیت استاندار چهارمحال‌وبختیاری در پی شهادت «ایمان حاتمیان»

استاندار چهارمحال‌وبختیاری با صدور پیامی شهادت سرباز وظیفه «ایمان حاتمیان» را که در راه ایجاد امنیت به درجه رفیع شهادت نائل آمد، به مردم شهیدپرور استان و خانواده این شهید گرانقدر تسلیت گفت.

شهید ایمان حاتمیانبه گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری اقبال عباسی، استاندار چهارمحال‌وبختیاری با صدور پیامی شهادت سرباز وظیفه «ایمان حاتمیان» را که در راه ایجاد امنیت به درجه رفیع شهادت نائل آمد، به مردم شهیدپرور استان و خانواده این شهید گرانقدر تسلیت گفت.

متن پیام استاندار بدین شرح است:

«شکوه و سربلندی امروز کشور عزیزمان ایران مرهون ایثارگری و مجاهدت دلیرمردانی است که در مکتب خدمت درس عشق و ایثار آموختند و برای حفظ امنیت و آسایش مردم از تعلقات دنیوی دل بریده و خطر را به جان خریدند تا عزت، آرامش و آسایش را برای همگان به‌همراه بیاورند.

خبر تأسف‌بار و غم‌انگیز شهادت سرباز ناجا ایمان حاتمیان که در استان فارس در درگیری با قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، بار دیگر ثابت کرد که خدمتگزاران مردم در نیروی انتظامی همواره با پیروی از ولایت به قانون و ارزش‌های انقلاب اسلامی پایبند هستند و برای برقراری نظم و امنیت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

اینجانب شهادت شهید مدافع وطن سرباز وظیفه «ایمان حاتمیان» را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مردم چهارمحال‌وبختیاری به‌ویژه خانواده صبور، مقاوم و بزرگوار این شهید گرانقدر تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.»

بعدازظهر ۱۹ آبان‌ماه، در محور مواصلاتی روستای خیرآباد شهرستان سرچهان استان فارس خودروی حامل ۱۰ سرنشین افاغنه غیرمجاز خلاف جهت و با سرعت بالا در محور با تور ایست بازرسی مواجه شد که به‌صورت عمد با موانع فیزیکی و انسانی برخورد کرد اما با تلاش مأموران حاضر خودرو متوقف و قاچاقچیان و همراهان دستگیر شدند.

در این حادثه سرباز وظیفه «ایمان حاتمیان» اهل چهارمحال‌وبختیاری به دلیل برخورد عمدی خودروی قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام
captcha