احداث مدرسه علوم دینی اهل سنت در کامیاران
کد خبر: 4012147
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱

احداث مدرسه علوم دینی اهل سنت در کامیاران

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان کردستان با اشاره به احداث مدرسه علوم دینی «امام شافعی» اهل سنت در شهرستان کامیاران گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در امر ساخت این مدرسه مشارکت و تعامل خوبی داشته است.

دیدار با امام جمعه کامیاران

به گزارش ایکنا از کردستان، محمدمهدی طالبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان کردستان، در دیدار با امام‌جمعه شهرستان کامیاران اظهار کرد: با توجه به نیاز شهرستان کامیاران و کمبود مدرسه علوم دینی اهل سنت در این شهرستان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در احداث مدرسه علوم دینی امام شافعی مشارکت کرده است.

وی به اعطای تسهیلات اشتغازایی به مردم شهرستان کامیاران اشاره کرد و افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در راستای رفع مشکلات جوانان و کاهش بیکاری در جامعه اعطای تسهیلات اشتغالزایی را در برنامه خود قرار داده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بیان کرد: این ستاد تا کنون مبلغ ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به مردم شهرستان کامیاران پرداخت کرده است.

حجت‌الاسلام زارعی، امام جمعه شهرستان کامیاران در ادامه این دیدار اظهار کرد: خوشبختانه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کردستان در مراحل ساخت مدرسه علوم دینی «امام شافعی» اهل سنت شهرستان کامیاران مساعدت و کمک‌های خوبی دارد.

وی افزود: از مسئولان استانی درخواست داریم که کمک های خود را برای اتمام هرچه سریع‌تر مدرسه «امام شافعی» داشته باشند تا این مرکز هرچه سریعتر آغاز به کار کند.

امام‌جمعه کامیاران ادامه داد: مسئله دیگری که به عنوان دغدغه مردم کامیاران همواره مطرح است، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی بوده که این مهم باید در اولویت بانک‌های عامل استان کردستان و این شهرستان باشد.

وی در پایان با قدردانی از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در ورود به موقع برای احداث این مدرسه یادآور شد: خدمات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سطح استان کردستان بر کسی پوشیده نیست.

انتهای پیام
captcha