200 میلیارد ریال اعتبار به حوزه صنایع ‌دستی اردبیل اختصاص یافت
کد خبر: 4011874
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰

200 میلیارد ریال اعتبار به حوزه صنایع ‌دستی اردبیل اختصاص یافت

مدیرکل‌ میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل، گفت: 200 میلیارد ریال اعتبار، از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان به حوزه صنایع ‌دستی اردبیل اختصاص یافته است.

نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی اردبیلبه‌ گزارش ایکنا از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل‌ میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل، 18 آبان‌ماه، در جلسه بررسی اعتبارات تخصیص‌یافته از محل سفر رئیس جمهور با استان اردبیل، اظهار کرد: مبلغ 200 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر به حوزه صنایع‌دستی و ارائه تسهیلات کم‌بهره به هنرمندان فعال صنایع‌دستی استان اختصاص یافت.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، ادامه داد: این تسهیلات که مبلغ آن حداکثر 500 میلیون ریال است به هنرمندان فعال دارای پروانه تولید انفرادی اعطا می‌شود.

وی افزود: برای دارندگان پروانه تولید کارگاهی و پشتیبان نیز حداکثر دو میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات برای تجهیز و تهیه مواد اولیه به‌صورت وام کم‌بهره پرداخت خواهد شد.

فلاحی بیان کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به ادارات و نمایندگی‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در شهرستان‌ها مراجعه و اقدامات اولیه برای دریافت این تسهیلات را انجام دهند.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، گفت: هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی استان می‌توانند از این تسهیلات در راستای رونق فعالیت‌های خود استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha