قدرت‌نمایی نیروی دریایی سپاه نقطه عطفی در تاریخ ایران است
کد خبر: 4011718
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
وزیر کشور:

قدرت‌نمایی نیروی دریایی سپاه نقطه عطفی در تاریخ ایران است

وزیر کشور با اشاره به اینکه خدمت کردن به مردم در شهر کریمه اهل بیت(ع) بزرگ‌ترین افتخار است، گفت: امروز ایران اسلامی در اوج امنیت است و قدرت‌نمایی نیروی دریایی سپاه نقطه عطفی در تاریخ ایران است.

احمد وحیدی وزیر کشوربه گزارش ایکنا از قم، احمد وحیدی در آیین تکریم و معارفه استاندار قم که امروز 17 آبان‌ماه در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد،  خدمت در این نظام را افتخاری بزرگ توصیف و اظهار کرد: خدمت در نظام جمهوری اسلامی کوچک و بزرگ ندارد و هر کسی در هر جایگاهی که قرار دارد و به هر طریقی که در قول و عمل به این نظام خدمت می‌کند باید به خود ببالد و بداند که خداوند به او توفیق عطا کرده است.

وی ادامه داد: خدمت کردن به مردم در شهر کریمه اهل بیت(ع) بزرگ‌ترین افتخار است و باید مسئولینی که در این شهر مشغول به کار هستند قدر این خدمت را بدانند.

وحیدی گفت: تمدن نوین اسلامی در لسان مقام معظم رهبری به عنوان یک افق مهم تعریف شده است و این تمدن نوین اسلامی باید از قم ساخته و آغاز شود و مسئولین استان نیز باید در این راستا گام بردارند.

وزیر کشور در افزود: زمانیکه از حکمرانی اسلامی حرف به میان می‌آید باید به قم توجه شود چرا که خاستگاه انقلاب این شهر است و حوزه علمیه و مراجع عظام تقلید در این شهر حضور دارند؛ هر اقدامی که برای شهر قم انجام شود باز هم کم است و طبیعتا قمی‌ها باید از مواهب طبیعی برخوردار باشند.

وحیدی همچنین با تأکید بر اینکه درب استانداری به روی همه باز است و استاندار، استاندار همه مردم است و همگان آن را استاندار خود بدانند و ایشان هم خود را خدمتگزار مردم بداند، گفت: این مفهوم باید در این دولت متجلی شود و اصولاً یکی از مهم‌ترین اهداف دولت سیزدهم تحقق این مفهوم به صورت عینی است.

وی با اشاره به انتصاب سردار شاهچراغی به عنوان استاندار جدید قم، ضمن تقدیر از عملکرد استاندار سابق قم، گفت: امروزه این مسئولیت به رزمنده دیگری واگذار می‌شود که امید می‌رود استاندار جدید به‌خوبی در این جبهه به مردم قم خدمت کند.

وزیر کشور با بیان اینکه سردار شاهچراغی محبوب القلوب هستند، افزود: با توجه به‌درخواست‌های زیاد برای انتصاب ایشان بر مسند استاندار قم، انتصاب ایشان افتخاری برای نظامیان است.

وی در پاسخ به حواشی اخیر مبنی بر انتصاب نظامیان در استانداری‌های کشور، تصریح کرد: حضور سرداران و رزمندگان در مسند استانداری‌های کشور درخواست مردم و و نمایندگان مجلس بود.

وحیدی با اشاره به اتفاقات اخیر کشور در خصوص اختلال در توزیع سوخت، بیان کرد: در مورد بنزین توطئه دشمنان به سرعت خنثی شد که این نشانگر وجود یک دولت مردمی است و برای این دولت بن‌بستی وجود ندارد.

وزیر کشور افزود: امنیت امروز در کشور به‌برکت وجود رهبر معظم انقلاب و شهدا است و با اذن از کریمه اهل‌بیت(ع) که فخر این کشور است، باید به رشد و تعالی رسید.

وی با تأکید بر اینکه امروز ایران اسلامی در اوج امنیت است و قدرت‌نمایی نیروی دریایی سپاه نشان‌گر این موضوع است، گفت: دشمن متکبر هر ظلمی بخواهد انجام می‌دهد و مردم مظلوم افغانستان و یمنی را مورد ظلم قرار می‌دهد ولی در برابر ایران اسلامی به ذلت کشیده شد و این نقطه عطفی در تاریخ ایران است.

وحیدی در پایان یادآور شد: مسئولین این استان با تبعیت از مراجع عظام سعی در ساخت هرچه بهتر این استان داشته باشند تا مردم به آسایش برسند.

انتهای پیام
captcha