حمایت از بخش تولید و شرکت‌های صنعتی نیمه تعطیل کرمانشاه ضروری است
کد خبر: 4011404
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶

حمایت از بخش تولید و شرکت‌های صنعتی نیمه تعطیل کرمانشاه ضروری است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به بازدید از شرکت توان صنعت نوین زاگرس، گفت: این بازدید با هدف حمایت از بخش تولید به‌منظور تحقق جهش تولید در استان انجام گرفت.

 حجت‌الاسلام محمد صالحی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاهحجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به بازدید از شرکت توان صنعت نوین زاگرس واقع در شهرک صنعتی اسلام‌آبادغرب، اظهار کرد: این بازدید به‌منظور حمایت از بخش تولید و احیای شرکت‌های صنعتی نیمه تعطیل انجام گرفت.

وی با اشاره به لزوم احیای کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در استان کرمانشاه، افزود: فعالیت‌های اقتصادی در رشد و تعالی استان کرمانشاه بسیار تأثرگذار است و مدیران می‌توانند با حمایت از بخش‌های تولیدی زمینه‌ساز این امر باشند.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه گفت: مدیران با برنامه‌ریزی اقتصادی باید برای رشد و توسعه استان برنامه‌ریزی کنند و معتقدیم توسعه و رشد تولید نیازمند حمایت است.

حجت‌الاسلام صالحی درادامه با اشاره به وضعیت استان به لحاظ بیکاری و لزوم اشتغال جوانان، بیان کرد: راه‌اندازی شرکت‌های تولیدی نقشی بسزا در ایجاد اشتغال دارد و امیدواریم تا با حمایت مسئولان از کارخانجات صنعتی نیمه تعطیل استان به حل مشکلات بیکاری جوانان این خطه کمک کنیم.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه تصریح کرد: باید مشکلات کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل برطرف شود و این اقدامات می‌تواند در ایجاد اشتغال و رونق تولید مؤثر باشد.

وی در پایان افزود: ظرفیت‌های صنعت و تولید استان باید توسط مدیران شناسایی و مورد حمایت مسئولان استان قرار گیرند.

انتهای پیام
captcha