وجدان کاری و کار جهادی؛ اولویت نصب مدیران
کد خبر: 4011280
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

وجدان کاری و کار جهادی؛ اولویت نصب مدیران

نماینده ولی فقیه در گیلان، برخی ضعف نظارت ها و بعضی ضعف مدیریت ها را از مشکلات کشور خواند و بیان کرد: وجدان کاری و جهادی کار کردن از جمله مطالبات ائمه جمعه از استاندار گیلان در نصب مدیران است.

گردهمایی ائمه جمعه گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز، 16 آبان در چهارمین گردهمایی ائمه جمعه استان، اظهار کرد: بنا است همه مجاهدانه و میدانی برای مردم کار کنیم و معنای این سخن آن نیست که دولت ها در چهل سال گذشته کاری نکردند و این بی انصافی است.

وی به انجام خدمات ارزنده بسیار در کشور اشاره کرد و افزود: اگر هر کجا نقص و نقدی می خواهد بیان شود، باید بخش های نورانی انقلاب دیده شود؛ ضمن اینکه نقد در صورتی است که می توانیم جایگاه بهتری داشته باشیم و نگرانی نسبت به از دست رفتن فرصت هاست.

امام جمعه رشت با بیان اینکه دولت جدید اعتقاد دارد با امکانات موجود می توان کشور را اداره کرد، تصریح کرد: مدیریت یک اصل است و گاهی ضعف مدیران میانی موجب شده فرصت ها از دست برود.

آیت الله فلاحتی، برخی ضعف نظارت ها و بعضی ضعف مدیریت ها را از مشکلات کشور خواند و بیان کرد: وجدان کاری و جهادی کار کردن از جمله مطالبات ائمه جمعه از استاندار گیلان در نصب مدیران است.

وی بر ارائه راهکارها در بیان نقدها تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه در نظام دینی زندگی می کنیم، ائمه جمعه پدران معنوی جامعه محسوب می شوند و مردم انتظار ویژه ای از آنها دارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه ائمه جمعه مشکلات را می توانند بدون زیاده خواهی به استاندار انتقال دهند، اظهار کرد: ائمه جمعه بدون توقع می توانند مشکلات مردم را به مسئولان انتقال دهند.

وی ائمه جمعه را پشتیبان و کمک کار و دلسوز برای نظام دانست و یادآور شد: اگر ائمه جمعه ضعفی در مسئولی مشاهده کردند به شخص او بگویند.

انتهای پیام
captcha