سومین «رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج» در کرمانشاه برگزار شد
کد خبر: 4011097
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸

سومین «رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج» در کرمانشاه برگزار شد

سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با هدف ارزیابی توان بسیج در تولید محتوای فضای مجازی در کرمانشاه برگزار شد.

سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سومین رویداد تولید محتوای بسیج با هدف ارزیابی توان بسیج در تولید محتوای فضای مجازی در کرمانشاه برگزار شد.

سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه در بازدید از این رویداد با اشاره به اینکه تمام ابعاد زندگی حقیقی تحت تأثیر فضای مجازی قرار گرفته و اگر بتوانیم بر فضای مجازی مسلط شویم محتوای خوبی تولید خواهیم کرد، اظهار کرد: اگر فضای تبلیغی در این محتوا ایجاد کنیم می‌توان استفاده‌های بسیاری برای نسل جوان داشته باشیم.

وی با اشاره به برگزاری این رویداد، افزود: سازمان فضای بسیج با لبیک به فرموده مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به دنبال شکستن حصر رسانه‌ای دشمن است.

حجت‌الاسلام محمد حسن عافری‌فر، رئیس مرکز فضای مجازی بسیج سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه درخصوص این رویداد در استان، بیان کرد: شجره طیبه بسیج از ابتدای انقلاب با حضور اقشار مختلف، در هر فضایی که ورود کرده نظیر سیل و زلزله، مبارزه با ویروس کرونا، طرح کمک مؤمنانه، اجرای طرح شهید سلیمانی طرح‌های غربالگری و واکسیناسیون اثربخش و منشأ برکات فراوانی بوده است.

وی تصریح کرد: در حوزه تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی به جایگاهی در شأن جبهه انقلاب اسلامی نرسیده‌ایم و دشمن از طریق هر تکنیک، تاکتیک، ابزار و بستری که در توان دارد با رفتارشناسی مخاطبان محتوا‌های متعددی را تولید می‌کند.

حجت‌الاسلام عامری‌فر گفت: مجموعه قرارگاه فضای مجازی برای انتقال روایت ناب، صحیح و اصیل از حوادث و رویداد‌های جاری و روزمره کشور و منطقه به مخاطبان خود تلاش می‌کند.

عابدین محمدی، رئیس کمیته داوران رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج به ضرورت برگزاری رویداد اشاره کرد و گفت: فضای مجازی نیازمند هنرمندانی است که باید در استان فعالیت کنند، زیرا اکنون بیشتر هنرمندان از استان مهاجرت کرده‌اند یا کار را خارج از استان انجام می‌دهند.

یادآور می‌شود، براساس آرای هیئت داوران در سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، در بخش پویانمایی به ترتیب تیم پویا پرشان مقام اول، تیم پتمین مقام دوم و تیم‌های اسد و شهید آوینی شهرستان سنقر مشترکاً مقام سوم را کسب کردند.

در رشته نرم افزار موبایل نیز تیم عماد مقام اول و تیم اپ‌سازان مقام دوم را کسب کردند.

انتهای پیام
captcha