قدردانی نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی از صبر انقلابی مردم در حمله سایبری اخیر
کد خبر: 4011085
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴

قدردانی نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی از صبر انقلابی مردم در حمله سایبری اخیر

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: نیروهای مربوطه در حمله سایبری به جایگاه های سوخت ایران سنگ تمام گذاشتند و هم مردم با صبر و حوصله انقلابی همکاری کردند چون به دولت سیزدهم خوش‌بین هستند و می‌دانند که این دولت نمی‌خوابد تا مشکلات مردم را حل کند.

حجت‌الاسلام سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، امبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز ۱۵ آبان‌ماه در دیدار با مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی اظهار کرد: دشمن که به تعبیر خودش همه گزینه‌های را روی میز دارد پس ما دیگر از این جهت از هر روزنه‌ای باید منتظر تجاوز دشمن باشیم.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اتاق‌های فکر دشمن و بررسی و کارشناسی تمام مسائل، گفت: دشمن در دولت جدید با حمله سایبری به شبکه عرضه سوخت ایران خواست یک نارضایتی در بین مردم ایجاد کند تا محبوبیت و روزنه های امید و اعتبار دولت سیزدهم را زیرسوال ببرد.
وی با بیان اینکه نتیجه توطئه دشمن برای ۱۳ آبان بالعکس شد و برگ زرینی ورق خورد که دشمن را بی اعتبار کرد، ادامه داد: مکمل این امر برخورد مقتدارنه سپاه انقلاب اسلامی با دزدان دریایی آمریکا بود که آنان را حسابی دمق کرده است و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آمریکا و طرفدارنش سیلی عظیم و جانانه‌ای زد.
امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه مداخلات و توطئه های دشمن ضایعات دارد و تلخ است اما نتیجه شیرین دارد و ما را قوی می کند، تصریح کرد: امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و دنیا حرف اول را می زند.
وی به حمله نظامی و تحریم های دشمن اشاره کرد و یادآور شد: جنگ تحمیلی علیه ایران به اسم صدام بود اما در واقع آمریکا، انگلیس و استکبار جهانی پشتیبان بودند اما این هزینه‌ها با همه تلخی‌ها نتیجه داد و اسلام قدرت گرفته و در کنار ارزش های اعتقادی، فرهنگی و علمی بالاخره قدرت نظامی، اقتصادی و نرم افزاری و سخت افزاری پیدا کرده است.
عبادی بیان کرد: در توطئه های استکبار که در منطقه انجام می شود جمهوری اسلامی ایران مهارش می کند که خداوند روح سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و نیروی های مسلح را شاد کند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه قدرت ایران اسلامی از دشمنی دشمن پدید آمده است، افزود: تا روزی که به جایی برسیم که در میدان های مختلف رقیب را از میدان بیرون کنیم بنابراین هنوز در نیمه راه هستیم.
وی تصریح کرد: نیروهای مربوطه در حمله سایبری به جایگاه های سوخت ایران سنگ تمام گذاشتند و هم مردم با صبر و حوصله انقلابی همکاری کردند چون به دولت سیزدهم خوشبین هستند و می دانند که این دولت نمی خوابد تا مشکلات مردم را حل کند.

انتهای پیام
captcha