پانزدهمین دوره مسابقات «مدهامتان» برگزار می‌شود
کد خبر: 4010983
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

پانزدهمین دوره مسابقات «مدهامتان» برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه گفت: پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در ۱۰ رشته برگزار می‌شود و از ویژگی‌های این دوره اضافه شدن بخش استعدادیابی ویژه کودکان زیر ۷ سال و نوجوانان است.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور کانون‌های مساجد کرمانشاه

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات «مدهامتان» خبر داد و اظهار کرد: رویداد قرآنی «مدهامتان» بزرگترین رویداد قرآنی بچه‌های مسجد است.

وی با اشاره به پانزدهمین دوره برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان، افزود: تفاوت این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان طرح‌ریزی بخش استعدادیابی ویژه کودکان زیر ۷ سال و نوجوانان همچنین زمینه ایجاد پیوند بین جلسات سنتی قرآن در مساجد و مسابقات قرآنی مدهامتان است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه تصریح کرد: یکی از اهداف مهمی که در قالب برگزاری این مسابقات دنبال می‌شود تقویت حضور اعضای کانون‌های مساجد در عرصه فعالیت‌های قرآنی و فراهم کردن زمینه فعالیت بچه‌های مسجد در حوزه فعالیت‌های حرفه‌ای در عرصه قرآنی است.

حجت‌الاسلام کلات‌پور افزود: پانزدهمین دوره مسابقات مدهامتان در رشته‌های «قرائت تحقیق و قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز، استعدادیابی» و برای گروه‌های سنی زیر ۷ سال تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال برنامه‌ریزی شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آذرماه اعلام شده است، بیان کرد: علاقه‌مندان برای حضور و ارسال اثر به این مسابقات می‌توانند به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی https://bachehayemajed.ir/group/panel/modhamatan مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha