ضرورت اصلاح فرهنگ عمومی با همکاری تمام نهادها
کد خبر: 4010787
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰

ضرورت اصلاح فرهنگ عمومی با همکاری تمام نهادها

امام‌جمعه موقت بیرجند، اصلاح فرهنگ عمومی را ضروری دانست و گفت: آحاد جامعه و تمامی نهاد‌های دولتی، فرهنگی و تبلیغی باید اصلاح فرهنگ عمومی را محور تمامی اقدامات قرار دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی، امام جمعه موقت بیرجند،به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی، امام‌جمعه موقت بیرجند، امروز، ۱۴ آبان ماه در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند گفت: جوانان سپاهی در ۱۲ آبان، سیلی محکمی به آمریکایی‌ها زدند و اقتدار نظام را حفظ کردند و این اقدام نیرو‌های مسلح ما، مسئله بزرگی است که در تاریخ خواهد ماند.

نوفرستی با اشاره به ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی افزود: فرهنگ غنی اسلامی به جامعه، حیات می‌بخشد و رشد و تعالی ملت را سبب می‌شود.

امام‌جمعه موقت بیرجند‌ اصلاح فرهنگ عمومی را ضروری دانست و گفت: آحاد جامعه و تمامی نهاد‌های دولتی و فرهنگی-تبلیغی باید اصلاح فرهنگ عمومی را محور تمامی اقدامات شان قرار دهند. روحانیون، نویسندگان، هنرمندان و تهیه‌کنندگان باید برای ترویج فرهنگ اسلامی تلاش و به صورت جهت‌مند اقدام کنند.

نوفرستی با بیان اینکه ملت آماده پذیرش در این زمینه است تصریح کرد: همه مجموعه‌ها در جهت فرهنگ اسلامی باید کار کنند در واقع چون فطری است نسل به نسل انتقال پیدا می‌کنند و امید است در این جهات شاهد تلاش‌های مضاعف دولتمردان و ارکان نظام باشیم.

قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی افزود: در آغاز فعالیت دولت اسلامی و مردمی، فروش نفت برای دشمن گران بود لذا آمریکا وارد ماجراجویی شد و نفتکش ایران را دزدید و در آستانه ۱۳ آبان در این فکر بودند که ابتدای دولت مردمی، زهرچشم نشان دهند اما نیروهای فداکار نیروی دریایی کشورمان کشتی را به ساحل ایران برگرداندند. نیروهای جان برکف ما نشان دادند که همچنان مردم و جوانان پای انقلاب و دین اسلام در همه صحنه‌ها حضور دارند و همچنان نه تنها سیلی بلکه آنچه حق آمریکایی‌هاست را علیه آنها رقم زدند و خواهند زد.

امام‌جمعه موقت بیرجند‌ در پایان بیان کرد: این مسئله کوچکی نبود زیرا چندین فروند بالگرد و حتی ناوهای جنگی را سد کردند که کشتی نفتی نتواند به ساحل ایران برگردد حتی هشدار دادند اما فرزندان انقلاب با قدرت و قاطعیت عمل کردند.

انتهای پیام
captcha