قطار پیش رونده انقلاب با انرژی جوانان حرکت می‌کند
کد خبر: 4010778
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰

قطار پیش رونده انقلاب با انرژی جوانان حرکت می‌کند

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به برگزاری رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین گفت: قطار پرسرعت و پیش‌رونده انقلاب با انرژی و انگیزه جوانان رو به جلو حرکت می‌کند.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان، با بیان اینکه رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج حقیقت ملت ایران است، اظهار کرد: در این رویداد جوانان برای نجات جامعه خود ایده خلق کرده و به سراغ موضوعات متناسب روز کشور رفته‌اند.

این مسئول تصریح کرد: امروز شاهد حضور جوانانی در این رویداد هستیم که هوش و حواس خود را به کار گرفته‌اند تا مشکلات جامعه را با اطلاعت دقیق و فهم درست حل کنند.

وی با بیان اینکه هر که جوان را باور نکند قدرت شتابنده انقلاب را باور ندارد، بیان کرد: هر که جوان را نمی‌پذیرد در جریان مردم نیست. باور جوانان نباید به شعار تبدیل شود بلکه قطار پرسرعت و پیش‌رونده انقلاب با انرژی و انگیزه جوانان رو به جلو حرکت می‌کند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: در جنگ و شکستن خطوط علمی و رسیدن به قله‌های علمی با همین انرژی جوانان پیروز شده‌ایم و باید این انرژی را جدی بگیریم.

وی در پایان یادآور شد: مقام معظم رهبری با توجه به واقعیت امروز کشور و افق‌های پیش روی ما، با احترام به همه ریش سفیدان در بیانیه گام دوم پرچم گام دوم انقلاب را به جوانان سپرده‌اند و باید برای تحقق آن جوانان را باور کنیم.

انتهای پیام
captcha