تسخیر لانه جاسوسی به نماد تحقیر آمریکا در دنیا بدل شد
کد خبر: 4010644
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷

تسخیر لانه جاسوسی به نماد تحقیر آمریکا در دنیا بدل شد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تسخیر و فتح لانه جاسوسی روزنه امید سردمداران آمریکا را برای سلطه بر ایران برای همیشه بست و فتح لانه جاسوسی به نماد تحقیر آمریکا در دنیا بدل شد و هیمنه پوشالی آمریکا را از بین برد.

حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی با بیان اینکه ۱۳ آبان دربرگیرنده سه واقعه مهم تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که هر یک فصل تازه‌ای را در تاریخ کشور رقم زد، اظهار کرد: وقایع ۱۳ آبان هم‌زمان در یک تاریخ مشخص حادث نشده، اما همگی صحنه تقابل مردم انقلابی ایران اسلامی با استکبار جهانی و دست نشانده آنان در کشور بوده است.

وی با اشاره به اینکه جنایات آمریکا در ایران فراموش شدنی نیست، افزود: در روز ۱۳ آبان دانش‌آموزان و نسل جوان از مدرسه‌ها بیرون رفته و به مقابله با حکومت استبدادی پهلوی پرداختند و جاری شدن خون پاک دانش‌آموزان، پایه‌های رژیم پهلوی را متزلزل کرد.

مظفر با بیان اینکه تسخیر و فتح لانه جاسوسی روزنه امید سردمداران آمریکا را برای سلطه بر ایران برای همیشه بست و فتج لانه جاسوسی به نماد تحقیر آمریکا در دنیا بد شد، گفت: این امر هیمنه پوشالی آمریکا را از بین برد و رئیس جمهور وقت آمریکا گفت جمهوری اسلامی تنها کارمندان سفارت را اسیر نکرده بلکه تمام ملت آمریکا را به اسارت گرفته است و آن‌ها به عجز و ناتوانی در برابر روحیه انقلابی مردم راهی دیگر نداشتند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام جنایات و غارت منابع ایران توسط آمریکا را برای مردم ایران فراموش نشدنی دانست و عنوان کرد: این مسائل باید به نسل جدید و دانش‌آموزان منتقل شود تا تاریخ دچار انحراف نشود و جنایات آمریکا در منطقه با گذشت سالیان متمادی ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه کینه‌ورزی آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی به سبب پیروزی جبهه مقاومت هر روز شدت بیشتری می‌یابد، گفت: افزایش آگاهی و بصیرت دانش‌آموزان از برداشت‌ها و تحلیل‌های اشتباه جلوگیری کرده و باعث می‌شود به دلیل تبلیغات غلط و مسموم دشمنان در فضای مجازی جای جلاد و شهید عوض نشود.

مظفر به تقابل اخیر جمهوری اسلامی ایران و آمریکا در خلیج فارس اشاره و اظهار کرد: آمریکایی‌ها چرا باید در خلیج فارس، دریای عمان و خلیج عدن دارای جایگاه نظامی باشند و طی روز‌های گذشته استکبار جهانی توسط دریادلان و دلاور مردان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که قصد دزدی نفت کشور را داشتند شکست سختی را متحمل شدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و آمریکا، افزود: مشکل ایران و آمریکا داشتن فناوری هسته‌ای توسط جمهوری اسلامی ایران نیست، زیرا با توجه به منویات مقام معظم رهبری سلاح هسته‌ای در دکترین نظامی ایران جایگاهی نداشته و داشتن سلاح اتمی حرام است و این موضوع نشان دهنده فریب کاری دشمن است.

وی با بیان اینکه دولت قبل در امضا توافق هسته‌ای ساده اندیشی کرد و حتی شروط رهبر معظم انقلاب را رعایت نکرد و با وجود آنکه رهبری بار‌ها بر رعایت حفظ خطوط قرمز تأکید کردند و فرمودند به این مذاکرات خوش بین نیستم، اما توافق برجام امضاء شد، گفت: با آمدن رئیس جمهور جدید آمریکا توافق نامه نقض شد و این نشان داد آمریکا‌یی‌ها به هیچ یک از توافق نامه‌های بین‌المللی عمل نمی‌کنند.

مظفر در پایان گفت: آمریکا، ایرانی مقتدر و مستقل را نمی‌خواهد و دوست دارد حکومت‌ها نیازمند به آن‌ها باشند و از قدرت دفاعی ضعیفی برخوردار باشند و به این دلیل است که داشتن موشک‌های نقطه زن ایران را برنمی‌تابند.

انتهای پیام
captcha