تمام رسانه‌های دنیا غلبه سپاه پاسداران به ارتش آمریکایی را مخابره کردند
کد خبر: 4010632
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶

تمام رسانه‌های دنیا غلبه سپاه پاسداران به ارتش آمریکایی را مخابره کردند

مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: همین امروز تمام رسانه‌های دنیا غلبه سپاه پاسداران به ارتش سر تا پا دزد آمریکایی در جریان سرقت محموله نفتی ایران را مخابره کردند که نشان از قدرت ایران اسلامی است.

سیدمحمد سیاح سپاه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سیدسیاح، مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، 13 آبان‌ماه، در اردبیل اظهار کرد: امروز استکبارستیزی در افکار، رفتار و گرایشات ملت ایران از جایگاه مهمی برخوردار بوده که به همین منظور وقایع متعددی که پیش از انقلاب و پس از انقلاب اسلامی، در 13 آبان برای کشور رخ داده، همگی حول‌محور استکبارستیزی بوده است.

وی بیان کرد: حقیقت این است که در افکار ملت ایران تفاوتی بین ترامپ و بایدن نیست، چرا که دو جناح جمهوری‌خواه و دموکرات در این کشور، به دنبال از پای انداختن ملت ایران هستند.

مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) در 13 آبان سال 42 در اعتراض به لایحه کاپیتالاسیون تبعید شد که تعدادی از دانش‌آموزان و دانشجویان در راه مبارزه با استکبار پیش از انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند و این موضوع مهم نیاز به تبیین دارد.

سیاح، به ماجرای دزدیدن نفت ایران توسط آمریکا و فرار آن‌ها در برابر نیروی دریایی سپاه اشاره کرد و گفت: همین امروز تمام رسانه‌های دنیا غلبه سپاه پاسداران به ارتش سرتا پا دزد آمریکایی در جریان سرقت محموله نفتی ایران را مخابره کردند که نشان از قدرت ایران اسلامی است.

وی، به مذاکرات شخصیت‌های فلسطینی با آمریکا و رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: اگر مذاکره با آمریکا مطلوب و سازنده است، چرا فلسطین بعد از این همه مذاکره با آمریکا و رژیم صهیونیستی به جایی نرسیده و گشایشی برای فلسطینی‌ها جهت بازگشت به وطن و آزادسازی میهن شان انجام نگرفته است.

انتهای پیام
captcha