کیار قرمز شد
کد خبر: 4010416
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱

کیار قرمز شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: هم اکنون شهرستان‌ کیار به لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری به‌نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، مجید شیرانی رئیس این دانشگاه با تشریح آخرین وضعیت ابتلا به کرونا در استان و با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۵۷ بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشتند، بیان کرد: از این تعداد ۹۴ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شدند؛ همچنین طی این مدت، نتیجه آزمایش ۱۵۹ نفر از مراجعه‌کنندگان در بخش سرپایی و ۱۵ نفر از بستری‌‌شدگان مشکوک به کووید-۱۹ در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.

شیرانی تصریح کرد: هم اکنون ۲۲۴ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد، ۱۷۲ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در خصوص آمار فوتی‌ها، بیان کرد: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری  ١۶۷۳ نفر می‌باشد.

شیرانی تصریح کرد: هم اکنون ۲۳ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

وی گفت: هم اکنون شهرستان‌ کیار به لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفته است، شهرستان های بروجن، شهرکرد، فارسان، سامان و لردگان نارنجی و شهرستان های اردل، بن، کوهرنگ و خانمیرزا نیز در وضعیت زرد  هستند.

انتهای پیام
captcha