وبینار «تسخیر سفارت آمریکا: هزینه سازی یا گفتمان سازی یک ملت؟؟» در جهاددانشگاهی برگزار شد
کد خبر: 4010313
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰

وبینار «تسخیر سفارت آمریکا: هزینه سازی یا گفتمان سازی یک ملت؟؟» در جهاددانشگاهی برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و یوم الله 13 آبان نشست تخصصصی با موضوع تسخیر سفارت آمریکا هزینه سازی یا گفتمان سازی یک ملت به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی برگزار شد.

وبینار «تسخیر سفارت آمریکا: هزینه سازی یا گفتمان سازی یک ملت؟؟» در جهاددانشگاهی برگزار شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، وبینار گرامیداشت هفته بسیج و یوم الله 13 آبان با موضوع تسخیر سفارت آمریکا هزینه سازی یا گفتمان سازی یک ملت با حضور حجت الاسلام حکمت الله هاشمی پور امروز، 12 آبان در جهاددانشگاهی برگزار شد.
حجت‌الاسلام هاشمی، رئیس دفتر نهاد مقام معظم رهبری دردانشگاه پیام نور کهگیلویه وبویراحمد گفت: 13 آبان یادآور تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان انقلابی بوده و سندهای معتبری از جاسوسی آمریکا جهت سرنگونی انقلاب اسلامی کشف شد.
وی ادامه داد: دشمنی آمریکا با ملت ایران به زمان دولت مصدق برمی گردد و آمریکایی ها وقتی دیدند دولتی مردمی و انقلابی به پشتوانه مردم و رهبری امام خمینی (ره) روی کار آمده است، دشمنی با انقلاب اسلامی را شروع کردند .
حجت الاسلام هاشمی اضافه کرد: مجلس سنای آمریکا اولین مصوبات خود را علیه انقلاب اسلامی داشت در آن زمان وارد فاز عملیاتی جهت توطئه علیه انقلاب اسلامی و تحریم های مختلف شدند.
وی تاکید کرد: آقای خوئنی ها در آن زمان با دانشجویان تسخیر کننده سفارت آمریکا هم صحبت شده بود بعد از شنیدن صحبت آنان گفت اگر آمریکایی ها درب سفارت خود را بر روی دانشجویان باز می کردند چنین نمی شد که لانه آنان تسخیر شود و بالای 80 جلد از جاسوسی آنان بدست آید.
نماینده مقام معظم رهبری در داشگاه پیام نور کهکیلویه وبویراحمد گفت: انقلاب ما یک انقلاب متفاوت با انقلاب های کل دنیا بوده است، چراکه نوع نگاه و هدف انقلابیون ما متفاوت بوده است و این انقلاب برپایه گفتمان انقلابی و اسلامی و عدم وابستگی به بلوک غرب و شرق بوده است.
رئیس دفتر نهاد مقام معظم رهبری دردانشگاه پیام نور کهگیلویه وبویراحمد ابراز کرد: در جنگ تحمیلی علیه ما 46 کشور با هم جهت سرنگونی ما با هم متحد شدند و نه تنها کاری پیش نبردند بلکه با شکست سختی مواجه شدند.
وی تصریح کرد: امروز کشورهای غربی به نوعی در حال فروپاشی هستند و20 کشور غربی بیشترین آمار خودکشی افراد را دارند در حالی که برخی افراد ناآگاه این کشورها را کعبه آرزوهای خود می دانند.
حجت الاسلام هاشمی ابراز کرد: سیزدهم آبان که در مبارزه و قیام دانش آموزان متعهد و بیدار بر ضد رژیم شاه و حامیان آن به ویژه استکبار جهانی ریشه دارد، نشانه آن است که این قشر آکاه و متعهد، در راه رسیدن به اهداف والا و عظیم انقلاب اسلامی، چه در زمان طاغوت و چه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکردند.
رئیس دفتر نهاد مقام معظم رهبری دردانشگاه پیام نور کهگیلویه وبویراحمد یادآور شد: امروز شخصیت بی‌نظیری مانند سید حسن نصر الله با پشتوانه انقلاب ما در جنگ 33 روزه رژیم صهیونیسم را از پای در آورده و این همه از لطف خدا و انقلاب ما است.

انتهای پیام
captcha