حذف عملکرد جزیره‌ای با تشکیل شورای آموزش عالی دانشگاه‌ها
کد خبر: 4010051
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستان مطرح کرد:

حذف عملکرد جزیره‌ای با تشکیل شورای آموزش عالی دانشگاه‌ها

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه‌های لرستان از تشکیل شورای راهبردی آموزش عالی دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: این شورا از جزیره‌ای عمل کردن دانشگاه‌ها جلوگیری می‌کند.

نشست جهاددانشگاهی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام حبیب حاتمی کن‌کبود، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان، امروز، ۱۱ آبان‌ماه در دومین نشست دبیرخانه گفتمان دانشجویی بیانیه «گام دوم انقلاب» سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی لرستان با تأکید بر لزوم استمرار جلسات گفتمان‌های دانشجویی، گفت: نهاد رهبری دانشگاه‌های لرستان با مشارکت جهاددانشگاهی حرکتی را در کل کشور برای هم‌افزایی بیشتر دانشگاه‌ها و جلوگیری از موازی‌کاری آغاز کرده است که اگر این کار با موفقیت انجام شود از کار جزیره‌ای و موازاری‌کاری جلوگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه‌ لرستان ظرفیت تبدیل شدن به دانشگاه بین‌المللی را دارد، اظهار کرد: دفتر کنسولی بین‌الملل در دانشگاه‌ لرستان تشکیل شد.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان از تشکیل کار شورای راهبردی آموزش عالی دانشگاه‌های لرستان طی یک ماه گذشته خبر داد و گفت: بعد از تشکیل این شورا به دستور وزیر علوم، شورای راهبردی آموزش عالی در دانشگاه‌های مادر کشور راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه اساسنامه شورای راهبردی آموزش عالی بعد از ۱۰۰ ساعت کار کارشناسی نهایی شد و برای تصویب به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال شد‌، بیان کرد: اهداف اصلی این شورا جلوگیری از کار جزیره‌ای در ۶۷ مرکز آموزشی استان و هم‌افزایی بیشتر دانشگاه‌هاست.

انتهای پیام
captcha