رسالت کمیته امداد خدمت به همه مردم است
کد خبر: 4010029
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

رسالت کمیته امداد خدمت به همه مردم است

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین کمک رسانی به همه مردم را رسالت کمیته امداد دانست بیان کرد: ما در کمیته امداد امام خمینی (ره) شأنی جز خدمت به مردم و محرومان نداریم و بر این شأنی که داریم افتخار می‌کنیم.

مهرعلی حق گویانبه گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین، مهرعلی حق گویان، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین، در نشست با کارکنان کمیته امداد اراده تاکستان بیان کرد: شأن کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمت به همه مردم است اعم از نیازمند یا ثروتمند، فرقی نمی‌کند.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به نیازمندان کمک می‌کند تا مشکلات پیش روی خود را در زندگی روزمره رفع کنند و به سایر آحاد جامعه نیز کمک می‌کند تا به وظیفه خود در قبال هم نوعان نیازمند عمل کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: یکی از بحث‌هایی که در کمیته امداد امام (ره) به دنبال آن هستیم، تبیین و ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری است چرا که خدای متعال فرموده است که در اموال مردم حقی برای سائل و محروم قرار داده شده است و این نهاد برای ادای این تکلیف نیازمندان را شناسایی کرده است و به مردمی معرفی می‌کند تا نیازهای آنها رفع شود.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) محل خدمت به همه آحاد جامعه است چراکه فقر به دنبال خود آسیب اجتماعی دارد و این نهاد با حمایت‌های مختلف تلاش می‌کند تا مانع از بروز این آسیب‌ها شده و اگر آسیبی نیز به وجود آمد آن را رفع کند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: ما در کمیته امداد امام خمینی (ره) شأنی جز خدمت به مردم و محرومان نداریم و بر این شأنی که داریم افتخار می‌کنیم.

وی تصریح کرد: ما بر خود می‌بالیم چراکه محل کار ما محل معامله با خداوند سبحان است و خداوند خود خدمت به محرومان را تجارت الهی و پرسود معرفی کرده است لذا باید فرصت حضور در این نهاد را قدر بدانیم و از این فرصت برای خدمت هرچه بیشتر به مردم استفاده کنیم.

انتهای پیام
captcha