15000 واحد نهضت ملی مسکن در یزد کلنگ‌زنی می‌شود
کد خبر: 4009235
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷

15000 واحد نهضت ملی مسکن در یزد کلنگ‌زنی می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد از تحویل واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در یزد و مهریز و کلنگ‌زنی 15000 واحد نهضت ملی مسکن در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

نهضت ملی مسکن، یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محسن صادقیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، امروز، 8 آبان ماه در حاشیه بازدید از زمین‌های پیشنهادی پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در اردکان، میبد، اشکذر و زارچ اظهار کرد: سازمان همیاری شهرداری‌های استان با تمام توان خود در حال تکمیل بلوک‌های ساختمانی 200 واحدی سایت فاطمیه در یزد است تا این واحدها همزمان با فاز اول پروژه‌های مسکن ملی در مهریز تا چند هفته آینده به متقاضیان تحویل شود.

وی از برنامه‌ریزی کلنگ‌زنی حدود ۱۵۰۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در شهر یزد و دیگر شهرهای استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اولویت تخصیص زمین برای ساخت این واحدها، با زمین‌های دولتی داخل محدوده و بعد از آن در صورت نیاز الحاق زمین حریم شهر به محدوده است و زمین‌های خالی دستگاه‌های دولتی که ساخت و سازی بر روی آن انجام نشده، نیز از ادارات پس گرفته، برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در اختیار گرفته می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد افزود: دستگاه‌های خدمات‌رسان موظف به تأمین زیرساخت‌های پروژه‌های مسکن ملی خواهند بود.

انتهای پیام
captcha