پیگیر جذب ایثارگران و خانواده شاهد در صنعت نفت هستیم
کد خبر: 4008167
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴

پیگیر جذب ایثارگران و خانواده شاهد در صنعت نفت هستیم

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای قانون جذب ایثارگران و فرزندان آنان و خانواده معظم شاهد در صنایع نفت و گاز و دیگر دستگاه‌ها و اداره‌ها در دست پیگیری است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی، نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیر و جمعی از مسئولان شهرستان امروز چهارم آبان‌ماه با جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان دیر دیدار کردند.

احمدی با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته از مشکلات مجموعه شاهد و ایثارگران، گفت: تاکنون هر طرح یا لایحه در مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات مجموعه شاهد و ایثارگران ارائه شده با بیشترین رای نمایندگان مجلس یازدهم به تصویب رسیده است.

وی با اشاره به قانون حمایت از ایثارگران و فرزندان آنان و خانواده معظم شاهد بیان کرد: اجرای قانون جذب ایثارگران و فرزندان آنان و خانواده معظم شاهد در صنایع نفت و گاز و دیگر دستگاه‌ها و اداره‌ها در دست پیگیری است. دستگاه‌های ذیربط مکلف هستند که دارو و درمان مورد نیاز جانبازان و خانواده ایثارگران را به آسانی در دسترس آنان قرار دهند تا با مشکل روبرو نشوند.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: عزت، اقتدار و عظمت ایران اسلامی به برکت خون شهدا، جانبازان و ایثارگران است. تاکنون دشمن نتوانسته جرئت و جسارت تهدید به کشور داشته باشد به برکت خون شهدا و مقاومت ایثارگران و خانواده معظم شهدا است.

بحرانی با اشاره به خواسته‌های ایثارگران و خانواده شهدا بیان کرد: خواسته‌های ایثارگران و خانواده‌های شهدای این شهرستان تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگری و بازسازی گلزار شهدای روستای شهنیا، بردخون کهنه و گلزار شهید حیدر مغدانی، تامین هزینه تحصیلی جانبازان زیر ۲۵ درصد بر حسب قانون ۳۰ درصد تخفیف در دانشگاه‌ها است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیر افزود: همچنین مکان برای باجه بانک دی در شهرستان دیر یکی دیگر از خواسته‌های ایثارگران این شهرستان است. این شهرستان ۱۱۷ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و ۱۱۷ جانباز بالای ۲۵ سال و ۳۵۵ جانباز زیر ۲۵ سال زیر پوشش این نهاد مقدس قرار دارند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha