مسئولان فرهنگی در تولید محتوای فضای مجازی کوشا باشند
کد خبر: 4007926
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
سردار محمدی‌اصل:

مسئولان فرهنگی در تولید محتوای فضای مجازی کوشا باشند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: فعالیت در فضای مجازی کمک بزرگی به احیاء امر به معروف و نهی از منکر می‌کند و در این راستا باید برای احیاء فریضتین جنگ کرد و با مدیریت تولید محتوا نسبت به کنترل فضای مجازی گام‌های اساسی برداشت.

مسئولان فرهنگی در تولید محتوای فضای مجازی کوشا باشندبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، سوم آبان‌ماه، در دیدار با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل، اظهار کرد: جنگ کنونی امروز در میدان فضای مجازی است که در این زمینه بایستی مسئولان فرهنگی با حساسیت‌های ویژه نسبت به فریضه امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنند.

وی بیان کرد: فعالیت در فضای مجازی و در این حوزه‌ها کمک بزرگی به احیاء امر به معروف و نهی از منکر می‌کند و در این راستا باید برای احیاء فریضتین جنگ کرد و با مدیریت تولید محتوا نسبت به کنترل فضای مجازی گام‌های اساسی برداشت.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: لبیک‌گویی به فرامین مقام معظم رهبری در حال حاضر بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت است و در این زمینه تمام سعی و تلاش خود را برای تحقق اهداف مورد نظر به‌کار می‌گیریم تا به رفع مشکلات و موانع موجود کمک کنیم.

محمدی‌اصل ادامه داد: نباید از هیچ تلاشی در راستای تحقق اهداف مورد نظر دریغ شود، چرا که امروز داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهدای والامقامی هستیم که با گذشت از جان و مال خود، این عظمت و بزرگی را رقم زدند و ایرانی آباد و امن را برای نسل جوان و امروزی به یادگار گذاشتند.

وی اظهار کرد: امروز وظیفه مسئولان و مردم این است تا با پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی به اهداف خود در این زمینه دست یابیم و راه رسیدن به سعادت اخروی و دنیوی را با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآنی و سیره اهل بیت(ع) به صورت همه‌جانبه ادامه دهیم.
انتهای پیام
captcha