تشکیل کارگروه ویژه قرآنی در زنجان
کد خبر: 4007752
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸

تشکیل کارگروه ویژه قرآنی در زنجان

رئیس اتحادیه مؤسسات قرآنی استان زنجان گفت: کارگروه ویژه برای برگزاری طرح‌های قرآنی تشکیل می‌شود تا برنامه‌ها به شکل منسجم و با کیفیت مطلوب اجرا شود.

تشکیل کارگروه ویژه قرآنی در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، مسعود رضایی، رئیس اتحادیه مؤسسات قرآنی استان زنجان، شب گذشته، 2 آبان‌ماه در جلسه هم‌اندیشی مدیران مؤسسات و تشکل‌های مردمی قرآنی با اعضای هیئت مدیره اتحادیه اظهار کرد: کارگروه ویژه برای برگزاری طرح‌های قرآنی تشکیل می‌شود تا برنامه‌ها به شکل منسجم و با کیفیت مطلوب اجرا شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف اتحادیه در راستای برنامه‌ریزی برای توسعه فعالیت‌های قرآنی و احصای نقاط ضعف و قوت ابراز کرد: هدف از نشست اتحادیه تشکل‌های قرآنی کمک‌رسانی و بررسی امور مؤسسات قرآنی است که توانستیم در جهت بهبود وضعیت این مراکز قرآنی گام‌های مؤثری برداریم.

این مسئول با اشاره به تأثیر کرونا بر فعالیت موؤسسات قرآنی بیان کرد: با توجه به وضعیت شیوع کرونا در سال گذشته‌، مؤسساتی که از لحاظ تأمین اجاره‌بها دچار مشکل بودند تحت پوشش قرار گرفتند و اکنون نیز در این شرایط اکثر مؤسسات فعالیت‌های خود را به‌صورت حضوری در حد محدود و یا مجازی برگزار می‌کنند.

رئیس اتحادیه موسسات قرآنی استان زنجان با بیان ‌اینکه اتحادیه‌ تشکل‌های قرآنی باید‌ با جدیت فعالیت‌های خود را ادامه دهد، افزود: این اتحادیه با هفکری اعضای آن می‌تواند بسیاری از مشکلات مؤسسات قرآنی را حل کند که در راستای ترویج فرهنگ قرآنی باید بیشتر از این تلاش کرد.

در این جلسه تعدادی از مدیران موسسات قرآنی موضوعاتی مثل مشکل اجاره‌بها با توجه به کاهش قرآن‌آموزان در دوران شیوع کرونا، مشکلات بیمه‌ای، نبود شیوه آموزشی منسجم، مهجوریت قرآن در جامعه و مواردی از این دست را به عنوان مهم‌ترین چالش‌های فعالان قرآنی مطرح کردند.

انتهای پیام
captcha