اختلاف‌افکنی میان مسلمانان، مهم‌ترین راهبرد دشمنان است
کد خبر: 4007601
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

اختلاف‌افکنی میان مسلمانان، مهم‌ترین راهبرد دشمنان است

استاندار فارس با بیان اینکه اختلاف‌افکنی میان مسلمانان از مهم‌ترین راهبردهای دشمنان است، گفت: برای دشمنان اسلام شیعه و سنی فرقی ندارد، بنابراین باید با افراطی‌گری مقابله کرده و مانع گسترش تفکرات تفرقه‌جویانه شویم.

به گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس شب گذشته، اول آبان‌ماه در دیدار جمعی از بزرگان اهل سنت استان رفتارهای افراطی گرانه را در مذاهب اسلامی محکوم کرد و گفت: شیعیان انگلیسی و تکفیری‌ها با رفتارهای خود در حقیقت اختلاف در میان مسلمانان ایجاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه اختلاف‌افکنی میان مسلمانان از مهم‌ترین راهبردهای دشمنان است، افزود: اگر دشمنان مسلمانان را رها کنند قطعاً مسلمانان با یکدیگر همزیستی و همدلی دارند.

ایمانیه ضمن محکوم کردن شهادت جمعی از شیعیان افغانستان در حمله‌های انتحاری اخیر گفت: در حمله‌های انتحاری بسیاری از کشته‌شدگان از مسلمانان اهل سنت هستند یعنی برای دشمنان اسلام شیعه و سنی فرقی ندارد، بنابراین باید با افراطی‌گری مقابله کرده و مانع گسترش تفکرات تفرقه‌جویانه شویم.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود از خیران جنوب استان فارس خواست تا با مدیریت استان همکاری و همراهی داشته باشند و افزود: برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر در حوزه‌های مختلف مانند آبرسانی، راه آهن و جاده‌های مناسب نیازمند کمک‌های خیرین بزرگوار و شریف جنوب استان هستیم.

وی تصریح کرد: در حوزه بهداشت و درمان، خیران منطقه جنوب می‌توانند به کمک مدیریت استان بیایند تا خدمات مناسب‌تری به مردم ارائه شود.

انتهای پیام
captcha