بانوان ورزشکار محجبه فارس تجلیل شدند
کد خبر: 4006446
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳

بانوان ورزشکار محجبه فارس تجلیل شدند

طی مراسمی از بانوان دارای حجاب برتر در ورزش بانوان فارس و همچنین از جمعی خانواده‌های شهدا و ایثارگر ورزش این استان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایکنا از فارس، در راستای برگزاری یادواره شهدای ورزشکار استان فارس، همایش پیاده‌روی بانوان همراه با تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران و تقدیر از حجاب برتر در ورزش بانوان این استان امروز، 27 مهرماه در شیراز برگزار شد.

عباس حاجی‌زاده، مدیرکل ورزش و جوانان فارس در این مراسم گفت: بانوان جمهوری اسلامی با حضور با حجاب خود در صحنه‌های بین‌المللی سعی کردند که انقلاب اسلامی را به جهانیان بشناسانند و کاری کنند که به عنوان الگو انتخاب شوند.

وی با تصریح اینکه بانوان کشورمان نوع جدیدی از پوشش بانوان ورزشکار را به دنیا ارائه دادند، افزود: بحمد الهی امروز هم ورزشکاران و هم داوران و هم مربیان ما در سطح دنیا به عنوان الگوی حجاب مطرح هستند و این باعث افتخار نظام جمهوری اسلامی است که بانوان آن می‌توانند این‌گونه در عرصه بین‌المللی خودشان را نشان دهند.

حاجی‌زاده بیان کرد: بانوان ما نشان دادند که حجاب محدودیت نیست بلکه مصونیت است و می‌توان با حجاب هم حتی در عرصه‌های بین‌الملل خوش درخشید و حجاب مانعی برای ورزش نیست.

سیده معصومه دستغیب، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس نیز در این مراسم گفت: بحمد الهی بانوان فارس حق مطلب را در عرصه‌های مختلف به خصوص ورزش ادا کردند اما هنوز در حوزه ورزش راه طولانی در پیش داریم.

وی افزود: علی‌رغم توانمندی‌های زیادی که در حوزه ورزش بانوان وجود دارد اما امکانات چندانی نسبت به این توانمندی‌ها وجود ندارد و باید ورزش بانوان بیشتر دیده شود.

دستغیب همچنین خواستار تقدیر از خانواده‌های ورزشکاران بانو شد و گفت: در مقابل هر تقدیری که از ورزشکاران می‌شود باید حتماً از خانواده‌های آنان هم تقدیر به عمل آید.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از خانواده شهدا و ایثارگران و تقدیر از حجاب برتر در ورزش بانوان استان فارس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha