برگزاری رویداد رسانه‌ای «مسیر جهادی» در جهاد دانشگاهی قزوین
کد خبر: 4006187
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵

برگزاری رویداد رسانه‌ای «مسیر جهادی» در جهاد دانشگاهی قزوین

دبیر رویداد رسانه‌ای «مسیر جهادی» در قزوین گفت: در این رویداد تیم‌های رسانه‌ای با تمرکز بر حرکت‌های جهادی در بخش‌های علمی، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و اجتماعی در فضای اشتراکی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، هر تیم می‌تواند از ۳ تا ۵ نفر تشکیل شود و کلیه اصحاب رسانه، خبرگزاری‌ها و افرادی که در حوزه رسانه فعال هستند می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

برگزاری رویداد رسانه‌ای «مسیر جهادی» در قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، سجاد عنایتی، دبیر رویداد رسانه‌ای «مسیر جهادی» در قزوین، در نشست خبری که امروز ۲۶ مهر در جهاد دانشگاهی قزوین برگزار شد، با اشاره به اولین رویداد رسانه‌ای استان قزوین، تصریح کرد: «مسیر جهادی» اولین رویداد سه‌روزه رسانه‌ای در سطح استان قزوین است که با همکاری جهاد دانشگاهی، بسیج رسانه، سازمان فضای مجازی بسیج، خانه مطبوعات و سازمان فضای مجازی سراج برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رویداد تیم‌های رسانه‌ای با تمرکز بر حرکت‌های جهادی در بخش‌های علمی، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و اجتماعی در فضای اشتراکی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، هر تیم می‌تواند از ۳ تا ۵ نفر تشکیل شود و کلیه اصحاب رسانه، خبرگزاری‌ها و افرادی که در حوزه رسانه فعال هستند می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

دبیر رویداد رسانه‌ای مسیر جهادی اظهار کرد: این رویداد رسانه‌ای به دور از فضای سیاسی به دنبال ایجاد جریان رسانه‌ای است و سعی می‌کند در یک فضای کاملاً رسانه‌ای، تخصصی و کارگروهی اهداف خود را پی گیری کند.

وی خاطرنشان کرد: پیش از برگزاری رویداد چند کارگاه آموزشی در آذر و دی‌ماه برگزار و درنهایت بهمن‌ماه استاد به هر تیم یک سوژه ارائه می‌دهد که باید طی سه روز و در همان فضا اصحاب رسانه به آن بپردازند، رویداد در قالب خبر، گزارش، تولیدات چندرسانه‌ای برگزار می‌شود و امتیاز توسط داوران خانه مطبوعات به‌صورت تیمی داده می‌شود.

عنایتی بیان کرد: جوایز این رویداد در آینده افزایش پیدا می‌کند و مبنای جوایز در حال حاضر تیم نخست سه میلیون تومان، تیم دوم ۲ میلیون و تیم سوم یک‌میلیون تومان دریافت می‌کنند و در کنار این جوایز تسهیلات خرید کالا، استفاده از خدمات جهاد دانشگاهی و حمایت‌های مادی و معنوی از مجموعه‌های رسانه‌ای قرار داده است.

انتهای پیام
captcha