اعلام برنامه‌های شبکه فارس در سالروز ولادت پیامبر(ص) و امام صادق(ع)
کد خبر: 4006112
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶

اعلام برنامه‌های شبکه فارس در سالروز ولادت پیامبر(ص) و امام صادق(ع)

صدا و سیمای فارس به مناسبت ایام سالروز میلاد با سعادت پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) ویژه‌برنامه‌های متنوع و شادی را برای مخاطبان تدارک دیده است.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای فارس، علی‌رضا باغبان‌منش، معاون سیمای صدا و سیمای فارس امروز، 26 مهرماه در تشریح برنامه‌های سالروز ولادت پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: ویژه برنامه «دلگشا» از فرداشب همزمان با آغاز هفته وحدت از ساعت 21:15 دقیقه زنده روی آنتن سیمای فارس می‌رود.

وی افزود: برنامه «خوشا شیراز» صبح جمعه، 30 مهرماه ساعت 9 تا 11:30 زنده مهمان خانه‌های مخاطبان شبکه‌های شما و فارس به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) است.

باغبان‌منش با بیان اینکه برنامه‌های روزانه شبکه فارس هم به طور ویژه به سالروز میلاد باسعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) می‌پردازد، گفت: برنامه «صبح پارسی» ساعت 8، برنامه خانواده محور «کاشانه مهر» ساعت 10 از جمله این برنامه‌هاست.

معاون سیمای صدا و سیمای فارس تصریح کرد: ویژه برنامه جنگ‌گونه «پیامبر رحمت» در شش قسمت ساعت 19 از شبکه فارس پخش می‌شود.

یاسر جمالی، معاون صدای صدا و سیمای فارس هم گفت: رادیو فارس با برنامه شاد و سرگرم‌کننده «پسین دلگشا» زنده ساعت 18 تا 19 هر روز شنوندگان را در این ایام شادی و سرور همراهی می‌کند.

وی ادامه داد: برنامه شاد «نارنجستان» هم صبح جمعه، 30 مهرماه ساعت 9 تا 11 و یکشنبه، 2 آبان همزمان با سالروز میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) ساعت 18 تا 19:30 زنده از رادیو فارس تقدیم شنوندگان می‌شود.

جمالی اضافه کرد: ویژه برنامه‌های «رسول مهربانی» و «پیامبر رحمت» و ارتباط با شهرستان‌های اهل سنت فارس در این ایام از دیگر برنامه‌های رادیو فارس است.

علی خورشیدسوار، معاون فضای مجازی صدا و سیمای فارس هم گفت: تقطیع و انتشار برنامه‌های سیما و صدا ویژه هفته وحدت در فضای مجازی، تهیه کلیپ و انتشار ویژه برنامه‌های شهرستان‌های اهل سنت استان فارس در فضای مجازی، تهیه و تولید استوری موشن و عکس نوشت و بنرهای ویژه هفته وحدت و انتشار آن‌ها در فضای مجازی از مهم‌ترین برنامه‌های معاونت فضای مجازی صدا و سیمای فارس است.

ابوالحسن کرمی، معاون خبر صدا و سیمای فارس نیز گفت: پوشش خبری رویدادهای هفته وحدت در استان و ویژه برنامه‌های اهل سنت در جنوب فارس، تهیه گزارش تولیدی ویژه سالروز میلاد پیامبر مهربانی‌ها و امام جعفر صادق(ع) و تهیه و پخش نماهنگ‌های هفته وحدت در بخش‌های خبری 11 و 16 رادیو و 16:45، 20:45 و 23:15 سیما از مهم‌ترین برنامه‌های خبر فارس است.

انتهای پیام
captcha