شیوه ارتباط دولت با مردم نویددهنده رفع مشکلات است
کد خبر: 4004965
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
استاندار فارس:

شیوه ارتباط دولت با مردم نویددهنده رفع مشکلات است

استاندار فارس با یادآوری برخی از مشکلات استان گفت: نحوه ارتباط دولت سیزدهم با مردم نشان داد به زودی تمام مشکلات استان مشکلات فراوان استان فارس برطرف شود.

به گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 22 مهرماه در دیدار عمومی جمعی از مردم و علمای شیراز با رئیس جمهور که هم‌اکنون در حال برگزاری است، گفت: استان فارس مردمانی همواه قهرمان‌پرور داشته است و این مردم در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور داشته و دارند و برای اعتلای اسلام و نظام اسلامی جان خود را فدا کرده‌اند.

وی افزود: فارس به تعبیر رهبر معظم انقلاب در قله قرار دارد و مردم آن همواره برای توسعه نظام اسلامی تلاش کرده اند اما در این میان این استان مشکلات فراوانی دارد.

ایمانیه تصریح کرد: انتظار وجود ندارد که دولت سیزدهم مشکلات استان را به یک باره حل کند اما نحوه ارتباط دولت سیزدهم با مردم نشان داد به زودی تمام مشکلات استان مشکلات فراوان استان فارس به خصوص در عرصه مسئله آب، کشاورزی، گردشگری و غیره به تدریج و حرکت های جهادی برطرف شود.

استاندار فارس در پایان گفت: مشکلات خرد تک تک افراد هم هست و ممکن است هر کسی مشکل فردی و خانوادگی و گروهی هم داشته باشد و اینگونه مشکلات ما در استان در خدمت مردم خواهیم بود و نامه‌های امروز را پیگیری خواهیم کرد تا مشکلات آن برطرف شود.

انتهای پیام
captcha