احداث 22 واحد مسکن معلولان در کردستان
کد خبر: 4004439
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷

احداث 22 واحد مسکن معلولان در کردستان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی‌(ره) استان کردستان از احداث 22 واحد مسکن معلولان در کردستان خبر داد و گفت: از این تعداد، ۱۸ واحد آن امروز، 20 مهرماه به بهره‌برداری رسیده و ۴ واحد دیگر تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایکنا از کردستان، آیین افتتاح ۲۲ واحد مسکن دو معلولیتی شهری استان کردستان به صورت نمادین در شهر هزار کانیان شهرستان دیواندره به صورت ویدیو‌کنفرانس همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

طالبی، مدیرکل ستاد اجرای فرمان امام خمینی‌(ره) استان کردستان در مراسم افتتاح مسکن دو معلولیتی که همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس و با همکاری اداره بهزیستی، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن در شهر هزارکانیان اجرا شد، از احداث 22 واحد مسکن معلولان در کردستان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد، ۱۸ واحد آن امروز، 20 مهرماه به بهره‌برداری رسیده و چهار واحد دیگر تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به پرداخت اعتبار احداث این واحدهای مسکونی افزود: سهم ستاد اجرای فرمان امام برای هر واحد مسکونی ۳۰ میلیون تومان بوده است.

هزینه کردن بیش از 3 میلیارد تومان برای احداث مسکن معلولان

حسین رسولی، معاون مشارکت‌ها و اشتغال بهزیستی استان کردستان در ادامه این مراسم اظهار کرد: برای کل ۲۲ واحد مسکونی در استان جمعاً ۳ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی به سهم سایر ارگان‌ها در ساخت مسکن دو معلولیتی افزود: سهم سازمان بهزیستی ۱۷ میلیون تومان، بنیاد مستضعفان ۸۴ میلیون تومان، بنیاد مسکن ۹ میلیون تومان بوده و در کل ۱۴۰ میلیون تومان برای هر واحد هزینه شد.

انتهای پیام
captcha