چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در مشهد برگزار می‌شود
کد خبر: 4004056
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱

چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در مشهد برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در مشهد، گفت: مرحله نهایی این مسابقات ۲۷ تا ۳۰ مهرماه در مشهد مقدس با حضور برگزیدگان راه یافته به مرحله نهایی این دوره برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری مرحله نهایی چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در مشهد خبر داد و اظهار کرد: با توجه به روند واکسیناسیون برگزاری مرحله نهایی این مسابقات به شیوه حضوری و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی افزود: نفرات برگزیده از استان‌های سراسر کشور در رشته‌های مختلف در قالب فینال چهاردهمین دوره به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. برگزیدگان هر رشته هم‌زمان با اختتامیه مسابقات اعلام خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه گفت: مرحله نهایی این مسابقات از ۲۷ تا ۳۰ مهرماه برگزار می‌شود و نفرات برگزیده در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ کل و اذان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

حجت‌الاسلام کلات‌پور در پایان تصریح کرد: این دوره از مسابقات در هفت رشته و در دو مقطع سنی بالای ۱۶ سال و کمتر از ۱۶ سال برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha