ولایتمداری به سخنرانی نیست/ ظرفیت جوانان را در گام دوم انقلاب دریابیم
کد خبر: 4003894
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱

ولایتمداری به سخنرانی نیست/ ظرفیت جوانان را در گام دوم انقلاب دریابیم

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس با تأکید بر اینکه ولایتمداری به سخنرانی نیست، بر ضرورت توجه مسئولان به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت بهره‌مندی از ظرفیت جوانان انقلابی برای عبور از بحران‌ها تأکید کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، محمد صحت، مشاور فرهنگی جهاددانشگاهی فارس و رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر شب گذشته، 18 مهرماه در نشست صمیمی مسئولان رسانه‌های استان با استاندار فارس  گفت: در حوزه فضای مجازی دغدغه‌ها و سخنان بسیاری وجود دارد که نیاز است یک جلسه مفصل برای این قضیه برگزار شود.

وی با بیان اینکه عرصه فضای مجازی امروز یک عرصه جدی، حیاتی، استراتژیک و مهم است، افزود: امروز هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید عرصه فضای مجازی در زندگی‌اش تأثیری نداشته است. همین تأثیر در زندگی‌ها، کارها‌، سیاست‌ها و راهبردها هم وجود دارد.

صحت با یادآوری اینکه رهبر معظم انقلاب استانداران را به عنوان نمایندگان نظام در هر استان می‌دانند، گفت: از استاندار فارس انتظار می‌رود برخلاف بقیه استانداران که تنها چیزی که برایشان هیچ اهمیتی نداشت، فضای مجازی بود، در این قضیه متفاوت عمل کنید.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس با یادآوری فرازهایی از بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: در گام دوم انقلاب به صراحت و شفافیت لازم در بحث جوانان مباحث بسیار جدی و زیادی مطرح شده است که باید به این موارد توجه جدی شود.

وی با تأکید بر اینکه امروز ولایتمداری به سخنرانی نیست، گفت: اگر بخواهیم ولایتمداری خود را ثابت کنیم، باید پیرو منویات رهبری باشیم و همانطور که ایشان فرمودند در هر جایگاهی که قرار می‌گیریم، وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم. همچنین رهبر معظم انقلاب فرمودند فقط دولت جوان انقلابی است که می‌تواند از بسیاری از بحران‌ها و عرصه‌ها کشور را نجات دهد لذا انتظار می‌رود ولایتمداری که از استاندار فارس دیده شده است، در این عرصه‌ها هم تداوم پیدا کند و حتی چندین برابر شود.

مشاور فرهنگی جهاددانشگاهی فارس در پایان گفت: در چند سال اخیر اگر انتقادی یا موضوعی از مدیری در رسانه مطرح می‌شد، چند دلال رسانه‌ای وجود دارند که بلافاصله دور آن مدیر جمع شده و کار دلالی انجام می‌دهد و درصدد بر می‌آیند تا آن انتقاد را کمرنگ و یا بی اهمیت جلوه دهند. سؤال اینجاست که رویکرد استاندار جدید نسبت به این دلالان رسانه‌ای چیست و چه برخوردی با آنان خواهید داشت.

انتهای پیام
captcha