اجرای 150 برنامه توسط نیروی انتظامی در اردبیل
کد خبر: 4003385
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹

اجرای 150 برنامه توسط نیروی انتظامی در اردبیل

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل، گفت: بیش از 150 برنامه متنوع در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در استان اردبیل اجرا می‌شود.

رضازاده// 150 عنوان برنامه نیروی انتظامی در اردبیل اجرا می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، میررسول موسوی‌افشار، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل، 17 مهرماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: در طول هفته ناجا بیش از 150 برنامه متنوع فرهنگی، آموزشی، اجتماعی، ورزشی و رسانه‌ای برای اجرا با شعار «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» پیش‌بینی شده که در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده است.

وی بیان کرد: برگزاری صبح‌گاه مشترک آغاز و تا 23 مهرماه با حضور با شکوه کارکنان نیروی انتظامی در نماز جمعه به پایان خواهد رسید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل، گفت: برنامه‌های مختلفی به همین منظور در نظر گرفته شده که می‌توان به حضور مسئولان و کارشناسان در صدا و سیما و ارائه نظرات و راهکارهای پیشگیری از جرایم، دیدار از خانواده شهدا و دیدار با امام جمعه اردبیل و ملاقات عمومی مردم با مسئولان نیروی انتظامی است.

موسوی‌افشار تصریح کرد: برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری همیاران پلیس، تجلیل از طلایه‌داران فرهنگ ترافیک، مانور موتورسیلکت‌سواران قانون‌مند، افتتاح پروژه‌های عمرانی، حضور در مناطق محروم و ارائه خدمات مردم یاری نیز در هفته نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل، گفت: همکاری دستگاه‌های دولتی زمینه‌ساز پیشبرد امورات آموزشی است که زمینه‌ساز ارتقای کارآیی و کیفیت اجرای برنامه‌ها برای پیشرفت جامعه می‌شود که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

موسوی‌افشار ادامه داد: امنیت و آرامش شهروندان در سایه تلاش‌ها و مجاهدات‌های رزمندگان اسلام رقم خورده که در سایه مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی مرزداران امنیت و آرامش در بین شهروندان جامعه برقرار بوده که در این زمینه تعامل مرزبانان و نیروی انتظامی استان شایسته تقدیر و قدردانی است.

وی بیان کرد: هر چه داریم مدیون و مرهون خون پاک شهدای والامقام هستیم که در این زمینه شهدای مرزبانی نیز از جان و مال خود گذشته و برای رسیدن به اهداف مورد نظر گام‌های اساسی و هدفمند برداشته شود که این مسئله به عنوان اولویت مهم مطرح و ضروری است.

انتهای پیام
captcha