ضرورت ایجاد نهضتی برای حل مشکلات حوزه علمیه خواهران هرمزگان
کد خبر: 4003308
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

ضرورت ایجاد نهضتی برای حل مشکلات حوزه علمیه خواهران هرمزگان

مدیر جدید حوزه علمیه خواهران هرمزگان گفت: باید نهضتی را برای حل مشکلات حوزه‌های علمیه خواهران در استان هرمزگان ایجاد کنیم.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام جواد اسماعیل نیا، امام جمعه شهرستان بندرلنگه و مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان، امروز، 17 مهرماه، در آیین تکریم و معارفه مدیریت حوزه علمیه خواهران استان، اظهار کرد: از خداوند متعال می‌خواهم به من توفیق دهد تا بتوانم در مسیر نوکری اهل بیت(ع) و ترویج دین مبین اسلام گام‌های مؤثری بردارم.

وی افزود: مسئولیت سنگین امامت جمعه بندرلنگه بر دوش من است اما بعد از اینکه فرمانده عزیز ما در عملیات فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و دینی، حجت‌الاسلام جهانگیری از میان ما رفت، نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان از من خواستند که این مسئولیت را به عهده بگیرم. علی‌رغم سختی کار و دشواری‌های رفت و آمد میان بندرلنگه و بندرعباس، این وظیفه را با جان و دل پذیرفتم و تا روزی که زنده باشم و بتوانم از کمک و یاری همه همکاران و همراهانم در این مسیر بهره‌مند شوم، پذیرا خواهم بود.

مدیر جدید حوزه علمیه خواهران هرمزگان تصریح کرد: به فضل خدا فضای بسیار صمیمی و تعاملات بسیار خوبی در میان مدیران هرمزگان فراهم است. در همه امور و تعاملات هم‌افزایی بسیار چشمگیری وجود دارد و من نیز قول را می‌دهم در این چند صباحی  که مسئولیت مدیریت حوزه علمیه خواهران استان را به عهده دارم، تعامل با سایر نهادهای استانی را به حداکثر برسانم.

اسماعیل‌نیا در پایان یادآور شد:  باید نهضتی را برای حل مشکلات حوزه‌های علمیه خواهران در استان هرمزگان ایجاد کنیم و این امر با رهنمودهای نماینده ولی‌فقیه در استان، مدیریت حوزه‌های علمیه کشور و همراهی همه مسئولان استانی امکان‌پذیر خواهد بود. به عنوان یک سرباز کوچک تا جان در بدن دارم در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در رکاب خواهم بود.

انتهای پیام
captcha