میاندوآبی‌ها ۱۱ میلیارد ریال به شور عاطفه‌ها کمک کردند
کد خبر: 4002814
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

میاندوآبی‌ها ۱۱ میلیارد ریال به شور عاطفه‌ها کمک کردند

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب گفت: در قالب جشن «شور عاطفه‌ها» مردم میاندوآب ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کمک کرده‌اند که از میان آنها یک میلیارد به صورت نقدی و مابقی به صورت غیرنقدی بوده است.

مردم میاندوآب ۱۱ میلیارد ریال در جشن «شور عاطفه‌ها» کمک کردندسرمست چوپان‌نژاد، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب، در گفت‌وگو با ایکنا آذربایجان غربی، اظهار کرد: در این شهرستان تعداد مددجویان تحت پوشش برابر با ۹ هزار و ۷۰۰ نفر در قالب پنج هزار خانوار است.

وی افزود: از این تعداد یک هزار و ۱۰۰ نفر دانش‌آموزان و ۷۰ نفر را دانشجویان تشکیل می‌دهند که تأمین بخشی از هزینه تحصیلی آنها برعهده کمیته امداد است تا آنها هیچ‌گونه مشکلی برای یادگیری و تحصیل نداشته باشند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب ادامه داد: هر ساله در آستانه سال آغاز تحصیلی جدید جشن «شور عاطفه‌ها» برای جذب کمک‌های مردمی با هدف تامین نوشت‌افزار و هزینه‌های تحصیلی مددجویان تحت پوشش با همکاری مراکز خیریه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در قالب این جشن مردم میاندوآب ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کمک کرده‌اند که از میان آنها یک میلیارد به صورت نقدی و مابقی به صورت غیرنقدی بوده است.

چوپان‌نژاد در پایان تصریح کرد: با وجود آنکه جشن «شور عاطفه‌ها» امروز به پایان می‌رسد اما هم‌شهریان می‌توانند از طریق شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ و از طریق سامانه #8877* تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ و سایت اینترنتی کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir  در این امر خیر مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha